Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Sinds 2 weken heb ik de D200 gekocht met de Nikor 60mm 2,8 Micro
Ben er erg blij mee! Ik moet nog wel wennen natuurlijk. Maar dat komt wel goed hoor. Ben erg benieuwd wat jullie van deze 3 foto's vinden.
Gefeliciteerd met je nieuwe spullen daar ga je vast een hoop plezier aan beleven .
Je bent hier in ieder geval op de goede weg zo’n lieveherenbeestje goed in beeld brengen valt nog niet mee,de kleuren en bokeh zien er goed uit .
Mij persoonlijk spreekt foto 1 het meest aan vanwege het oogcontact, voor zover je dat dan kan hebben met een lieveherenbeestje .
Je moest de handleiding lezen na je vraag van het diafragma geloof ik. Dat heb je dus duidelijk gedaan. Mooi hoor, ziet er prima uit, mijn voorkeur is de 2e.
Pierre
Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
Bij die eerste heb je geluk gehad zie ik. Het beestje zat zwaar in de aanvalshouding
Foto 2 is, mede door de mooie glans, goed gelukt.
En 3 heeft inderdaad een mooi warme kleur.
Mooie plaatjes dus.........
Laatst gewijzigd door remoss op za apr 14 2007 8:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is moeilijk een keuze te maken ze zien er echt geweldig uit. Ik denk dat mijn voorkeur naar de 2e uitgaat alhoewel de aanvalshouding van de 1e en de kleuren van de 3e ook erg mooi om te zien zijn! Kortom moeilijk te kiezen.....ga zo door en val me nog meer lastig met dit soort platen.
Wat is trouwens het verschil tussen een micro en een macro objectief.