Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Zo dan, Hans & Luc het is hier weer duidelijke baas boven baas. Mijn serietje verwelkt bij die kanjers van jullie twee. Klasse hoor, chapeau. Ik heb foto 3 vervangen door een ander die ik bij nader inzien beter vond passen in het geheel. En dan nog 1 avondfoto vanaf het dak. De 15mm f/3.5 AI/s is hier niet zo geschikt voor of het is bewegingsonscherpte. Zou me ook niets verwonderen.
11)
Iedereen hartelijk dank voor de complimenten.
Groet,
ALE
Laatst gewijzigd door ALE op za nov 21 2009 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Arthur, Luc, en Hans,dat ziet er gelikt uit zeg wat een mooie serie van jullie,en niet in de laatste plaats de lokatie heel mooi bouwwerk.De belichting instelling zijn ook toppie van jullie. :mrgreen:
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
ALE schreef:Zo dan, Hans & Luc het is hier weer duidelijke baas boven baas. Mijn serietje verwelkt bij die kanjers van jullie twee. Klasse hoor, chapeu.
Thuur niet te bescheiden!!!! Ik heb drie keer moeten bedenken of ik wel of niet zal plaatsten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gr. Hans
Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk!
Ik vind ze heel erg mooi. Werkelijk super.
(Het enige wat me enigszins stoort is het moiré op de roltrap, maar zolang digitale sensors hun pixels in regelmatige rijtjes hebben liggen is daar niets aan te doen - en het beeldscherm doet ook een duit in het zakje.)
Maar de buitenkant is ook erg interessant, en die vind ik een beetje onderbelicht.
Overigens vind ik dat je bij architectuurfoto's altijd de naam van de architect even moet noemen - je fotografeert immers de creatie van een ander. In dit geval Abe Bonnema, van o.a. het NN/ING in Rotterdam en het Belastingkantoor in Amsterdam Sloterdijk (gebouwd voor Reed/Elsevier).
Van dit Interpolisgebouw zijn fantastische foto's gemaakt door Jan Versnel voor het boek over Bonnema, uitgave 010 Uitgevers.
Dank voor uw aanvulling maar vooral voor het compliment die u Hans, Luc en mij maakt. Ik weet dat u niet scheutig bent met het geven van complimenten vandaar dat ik deze als een eer beschouw.
Uiteraard de overige mensen ook hartelijk bedankt,
ALE
Laatst gewijzigd door ALE op zo nov 22 2009 1:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Prachtige foto's van een voor mij heel bekende lokatie.
Ik heb er veel gewerkt aan de gevels.
De laatste foto van Arthur in de restaurant, de ramen die je daar ziet heb ik nog geplaatst op de bovenste verdieping.
Sjieke bedoening daar
Hoe komt het dat jullie daar mochten fotograferen?
Ik heb met véél plezier en respect naar jullie prachtige serie's gekeken.
De lijnen, doorkijkjes en compositie's zijn heel ,heel sterk!
Groet'n
Lawrence
hier dan een paar van mij. Ik heb er uiteindelijk niet zoveel. Vond het ook best moeilijk om een keuze te maken (er is zoveel te zien en te fotograferen) en om er goede foto's van te maken (knap moeilijk binnen fotograferen!).
Heb nu wat gedaan met vertikale lijnen: