Anders dan mijn score van vandaag Geof!
Een paar van vanmiddag bij Bloemendaal Heren 1 (wie anders?) tegen Oranje-Zwart. Hoofdklasse dus, zoals altijd. Leuke pot, 3-2 binnengehaald in echt de laatste seconde. Sneu voor Oranje-Zwart natuurlijk, maar daar hadden de spelers van Bloemendaal geen probleem mee.
Ik heb nu alvast 2 actiefoto's, en daarbij wat rond-het-veld foto's. Alle foto's gemaakt met de Nikon AFS 80-200 f/2.8D. Wat een superding is dat, toch echt nog een stuk beter dan mijn Sigma 100-300 f/4 was. Alle foto's zijn vol open op f/2.8 geschoten. Alleen de fans op foto 3 niet (die is f/4.5).
1. Zo'n bal op de hand is nooit fijn. Ik zit op het veld, dus iets soortgelijks zou mij ook kunnen overkomen... of erger.
2. De onnavolgbare Teun de Nooijer. Wat blijft die man toch een fenomeen. Ik heb 'm een paar maal tijdens acrobatische luchtcapriolen. Dit was denk ik de beste:
3. Een aantal van de trouwste fans.
4. Heerlijk die watervelden!
5. Eén van deze ballen vloog rechts langs me, tegen de boarding net achter me, en links langs me terug. Dichter bij m'n hoofd heb ik ze nog niet gehad. En een beetje kunstzinnig is het zo (voor mijn doen) wel...
6. Een gehavende Teun de Nooijer, klaar om een strafcorner te nemen (heet dat zo?).
7. Mama (??) is blij met de verrichting van haar zoon...
Later eventueel nog wat meer actiefoto's. Die zijn altijd wat meer werk om uit te zoeken.