NX2 versie 2.2.3 is beschikbaar gekomen, de D3s wordt nu ook ondersteund.
De Mac-versie ondersteunt helaas nog niet Snow Leopard, maar gaat nog niet verder dan OS X 10.5.8.
Wijzigingen in deze versie
- RAW-beelden die zijn vastgelegd met de D3S, worden nu ondersteund.
- Als RAW (NEF/NRW)-beelden met ingesloten GPS-gegevens werden opgeslagen in de JPEG-indeling, werden de GPS-gegevens in zeldzame gevallen gewijzigd. Dit probleem is nu verholpen.
- Voor beelden die zijn vastgelegd met geavanceerde draadloze flitssturing werd geen nauwkeurige flitscorrectiewaarde weergegeven. Dit probleem is nu verholpen.
- Als een map met beelden waaraan opmerkingen zijn toegevoegd met software van derden werd geselecteerd, werd een foutbericht weergegeven en werd Capture NX 2 onverwacht afgesloten. Dit probleem is nu verholpen.
Windows versie:
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/127714
Mac versie ( met ondersteuning voor Mac OS X versie 10.5.8 ) :
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/127714
Nieuwe versies NX2 (2.2.3)
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nieuwe versies NX2 (2.2.3)
Laatst gewijzigd door Jur op wo nov 25 2009 11:28 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Jur
- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Nieuwe versies NX2 (2.2.3)
Bedankt voor de tip, niet erg veel veranderingen eigenlijk.
Grts
Grts
Bijna leeg hier....
Bedankt voor de tip.
Als ik de update probeer te installeren, krijg ik de melding dat Capture NX2 niet gevonden kan worden. Het zou kunnen dat de installer in Program Files zoekt, terwijl Capture NX2 in Program Files (x86) zit.
Daarom heb ik geprobeerd om vanuit Capture zelf via Help > Bijwerken te updaten, maar dan krijg ik de melding dat er geen updates zijn.
Weet iemand hoe ik het goed geïnstalleerd krijg op een 64-bit machine?
Of zegt het helemaal niets dat er bij info nog steeds versie 2.0.0. staat?
Als ik de update probeer te installeren, krijg ik de melding dat Capture NX2 niet gevonden kan worden. Het zou kunnen dat de installer in Program Files zoekt, terwijl Capture NX2 in Program Files (x86) zit.
Daarom heb ik geprobeerd om vanuit Capture zelf via Help > Bijwerken te updaten, maar dan krijg ik de melding dat er geen updates zijn.
Weet iemand hoe ik het goed geïnstalleerd krijg op een 64-bit machine?
Of zegt het helemaal niets dat er bij info nog steeds versie 2.0.0. staat?
[quote="A.Translator"]Bedankt voor de tip.
Mogelijk gebruik je (net als ik) een Engelse versie?
Mogelijk gebruik je (net als ik) een Engelse versie?
Willem.
Ik heb een Engelse Windows 7 Pro, maar een Nederlandse Capture NX2.wblink schreef:A.Translator schreef: Mogelijk gebruik je (net als ik) een Engelse versie?
Kan dat ermee te maken hebben?
-
Onlinegijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Willem,
Kan je het gebruikte platform melden? win/mac, versie.
De installatieroutines die ik ken van CNX kunnen niet echt goed tegen het mixen van talen.
Release 1 en 2 kunnen wel samen op dezelfde machine; verschillende talen van dezelfde release niet.
Groeten, Gijs
Kan je het gebruikte platform melden? win/mac, versie.
De installatieroutines die ik ken van CNX kunnen niet echt goed tegen het mixen van talen.
Release 1 en 2 kunnen wel samen op dezelfde machine; verschillende talen van dezelfde release niet.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Voor de duidelijkheid: ik heb nooit een andere versie van Capture NX geïnstalleerd gehad.gijs sandberg schreef: Release 1 en 2 kunnen wel samen op dezelfde machine; verschillende talen van dezelfde release niet.
Groeten, Gijs