1.

EXIF: f:5.6 1/320 sec, iso 200, 70-300 @ 300mm
2.

EXIF: f:5.6 1/640 sec, iso 200, 70-300 @ 240mm
3. Omgezet naar zw/w

EXIF: f:5.6 1/640 sec, iso 200, 70-300 @ 70mm
Commentaar is welkom.
Tony D
Bij deze dan, ik vond hem zelf niet zo spannend. Ik zoek het juist in de details vaak.M.Oorthuis schreef: Ik vind de foto's wel aardig, maar ik mis het overzicht waardoor je de omgeving en gevoel voor schaal mist.
Hij geeft meer overzicht, da's waar. Bij de hele serie op mijn site is het ook de eerste foto.Guy schreef:maar ik vind 4 al een stuk beter!
Er is niet meer te zien, de rest van het terrein is inmiddels helemaal leeg en je kunt niet dichterbij komen. Maar dat zou je als haringkop zelf kunnen gaan bekijken :mrgreen:M.Oorthuis schreef:Ik vind het nog steeds geen overzicht hoor.
Ben het met Martijn eens,daarentegen komt #4 beter tot z'n recht. :mrgreen:M.Oorthuis schreef: Ik vind de foto's wel aardig, maar ik mis het overzicht waardoor je de omgeving en gevoel voor schaal mist.
M.Oorthuis schreef:Kijk Tony, dat jij misschien een beetje eigenwijs bent kan ik niks aan doen.
Ik weet dondersgoed hoe het er nu uitziet, maar de foto's die jij laat zien hebben totaal geen relatie tot de omgeving. Als je meer groothoek gaat kan je het gehele terrein laten zien wat in mijn ogen interessanter is. Zo nu 3 keer hetzelfde hoop dat het duidelijk is?