Ik was mijn foto's van Juni in het automobielmuseum in Raamsdonksveer nog eens aan het doorspitten en kwam deze van een Bentley tegen.

Heerlijke foto Eeuw, met een gave auto
Graag gedaan met de toevoeging dat naast de gave compositie en kleuren ook de perfecte toepassing van scherpte en onscherpte mij bij deze foto opviel. Hele fijne foto!Eeuw schreef:Dank je Skip.
Goh, had je die besteld dan?Eeuw schreef:Kijk eens aan, ik heb direct mijn D700 geannuleerd.
Prima lens die Tamron.Eeuw schreef:De Mehari is met een Tamron 90mm f/2.8 genomen op 1/2500 sec f/3.3, ISO 100.
(geloof dat de exif er niet meer in zit..?)
Ook niet mis maar ik ga toch voor de betere compositie van de Mehari. Geen mooie auto trouwens die laatste maar wel gaaf, jeugdsentimentEeuw schreef:Met de volgende foto neem ik wel een risico, minder goede compositie, maar wat mij betreft een veel gewaagdere belichting en kleurenkeuze. Of het een mooie auto is .. eigenlijk niet.
Je moest eens weten hoe graag ik het zou willen, maar nee dus. Alles staat weer in de ijskast.Skippy schreef:Goh, had je die besteld dan?Eeuw schreef:Kijk eens aan, ik heb direct mijn D700 geannuleerd.![]()
Da's balenEeuw schreef:Je moest eens weten hoe graag ik het zou willen, maar nee dus. Alles staat weer in de ijskast.
Ja die Panhards zijn errug mooi, en zeker dit exemplaar op Zandvoort.Eeuw schreef:Nou dat is wel grappig dat je uitgerekend een Panhard plaatst. De Ami is eigenlijk schuldig aan de dood van Panhard.
Omdat Citroën even na de WWII meer produktiecapaciteit nodig had heeft zij de Panhard fabriek (en het hele merk waarschijnlijk) gekocht. Niet om Panhards te bouwen maar Ami's. Zonde hè! Het waren zulke mooie modellen.
Mooie foto's hoor, die Datsun is ook wel een hebbeding. Erg mooi, Zagato?