Het schijnt dus te moeten kunnen, ben benieuwd als PSE 8 geinstalleerd is, of dat het ook makkelijk gaat :mrgreen:
het resultaat plak ik hier wel ergens neer.
panorama foto
- peturbo
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: panorama foto
D4/ Z9/14-24 2.8/ 24-70 2.8/ 70-200 2.8/ 85 1.4/ 200-500/ Gitzo 1poot en statief / SB900
- peturbo
- Clublid
Hier is het dan:

D4/ Z9/14-24 2.8/ 24-70 2.8/ 70-200 2.8/ 85 1.4/ 200-500/ Gitzo 1poot en statief / SB900
Zeg slimmerik deze vraag stond in "Vragen en tips over foto's en fotograferen" !!Germay schreef:Volgens mij heb je een hekel aan zoekfunctie's cq een goed fotoboek lezen.Van vragen wordt je wijs zeggen ze wel eens maar van zelf ontdekken wordt je nog wijzer.peturbo schreef:Ik blijf maar even in hetzelfde draadje....
De foto's zijn inmiddels genomen, 15 sts op portretstand, echter de trial versie van autopano heeft dermate restricties dat dat niets word plus watermerken etc.
Als het goed is arriveert vandaag of morgen adobe photoshop elements, hopelijk zit hier een panorama feature in,
weet iemand dit?:mrgreen:Succ6 kerel.
Nergens staat dat JIJ antwoord moet geven als de vraag je niet bevalt. Dus geef je gericht antwoord op de vraag of je gaat terug in je hok. Lijkt mij... maar dat zal ik wel fout hebben.
Even zo goed een groet,
Patrick
* Meld zich af van abonnement op dit draadje, dit is niet meer leuk*
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zucht, jammer dat het al weer zo snel mis gaat........... 

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Zucht...
Germay heeft wel een puntje dat de vraag van TS makkelijk kan worden gevonden in de specs van Adobe; om daar nu meteen zo over te blaffen, nou nee..
Blijkbaar werkt PSE goed met het hechten van foto's. Wat ik in dit formaatje kan zien: geen hechtonrechtmatigheden. Paar bemerkingen:
1- formaat zou wat groter mogen.
2. beter zou zijn om het hek middenin open te zetten of indien mogelijk een ander standpunt, waardoor dit minder prominent in beeld staat.
3. bij de hooischelf (?) rechts lijkt het of er lensflare is. Zonnekap?
4. vlaggemast is slechts gedeeltelijk zichtbaar.
5. de doorkijk in het rode gebouw lijkt meer zonbeschenen dan de rest.
Ik besef wel dat je bepaalde tekortkomingen alleen kunt oplossen door opnieuw te draaien; maar je weet nu hoe het kan.
Groet Hans
Blijkbaar werkt PSE goed met het hechten van foto's. Wat ik in dit formaatje kan zien: geen hechtonrechtmatigheden. Paar bemerkingen:
1- formaat zou wat groter mogen.
2. beter zou zijn om het hek middenin open te zetten of indien mogelijk een ander standpunt, waardoor dit minder prominent in beeld staat.
3. bij de hooischelf (?) rechts lijkt het of er lensflare is. Zonnekap?
4. vlaggemast is slechts gedeeltelijk zichtbaar.
5. de doorkijk in het rode gebouw lijkt meer zonbeschenen dan de rest.
Ik besef wel dat je bepaalde tekortkomingen alleen kunt oplossen door opnieuw te draaien; maar je weet nu hoe het kan.
Groet Hans
- peturbo
- Clublid
Hoi Hans,
1 Het formaat is dusdanig groot dat ik hem niet geplaatst krijg in photobucket, 31 Mb.
2 Het hek had inderdaad open moeten staan, (het staat echter nooit open).
3 Zonnekap zat erop, maar omdat de zon er af en toe doorkwam is het lastig om zoiets te voorkomen.
4 Heb je helemaal gelijk in, was me meteen al opgevallen, ik had echter alleen de 50mm bij me, een verder standpunt is helaas daar niet mogelijk.
5 I.d.d. last van zon en bewolking.
Toch heb ik de hele serie in, ik denk twee minuten gedraaid, maar ja zon en bewolking heb je in november niet in de hand, toch heb ik veel geleerd met deze ene sessie
En voor website gebruik vind ik hem redelijk gelukt.
Voor wat betreft verwerking in PSE-8, makkelijker kan bijna niet.
Bedankt voor jullie inbreng en (gelukkig :mrgreen: ) opbouwende kritiek
1 Het formaat is dusdanig groot dat ik hem niet geplaatst krijg in photobucket, 31 Mb.
2 Het hek had inderdaad open moeten staan, (het staat echter nooit open).
3 Zonnekap zat erop, maar omdat de zon er af en toe doorkwam is het lastig om zoiets te voorkomen.
4 Heb je helemaal gelijk in, was me meteen al opgevallen, ik had echter alleen de 50mm bij me, een verder standpunt is helaas daar niet mogelijk.
5 I.d.d. last van zon en bewolking.
Toch heb ik de hele serie in, ik denk twee minuten gedraaid, maar ja zon en bewolking heb je in november niet in de hand, toch heb ik veel geleerd met deze ene sessie

En voor website gebruik vind ik hem redelijk gelukt.
Voor wat betreft verwerking in PSE-8, makkelijker kan bijna niet.
Bedankt voor jullie inbreng en (gelukkig :mrgreen: ) opbouwende kritiek