Patrick schreef:
Ik ga wel lekker in m'n eentje blij zijn met dat ding.
Dat lukt jou nooit!!!

Patrick schreef:
Ik ga wel lekker in m'n eentje blij zijn met dat ding.
Tja mee eens, maar wees dan ook geen onderschrift pooier.... :mrgreen:Gobert schreef:Om de een of andere reden zijn er altijd mensen die dwars door alle topics heen hun eigen materiaal moeten ophemelen.Patrick schreef:Weer een reden om nog lang te genieten van m'n AFS 80-200 f/2.8D. Hij is geweldig!
Marco schreef:Tja mee eens, maar wees dan ook geen onderschrift pooier.... :mrgreen:Gobert schreef:Om de een of andere reden zijn er altijd mensen die dwars door alle topics heen hun eigen materiaal moeten ophemelen.Patrick schreef:Weer een reden om nog lang te genieten van m'n AFS 80-200 f/2.8D. Hij is geweldig!
Ja, die ene figuur op dpreview is een beetje een troll. Maar het zet me wel aan het denken. Stel je neemt iemand voluit in de zoeker die op je af komt lopen. Zou die dan een hele tijd vullend in beeld blijven zonder dat je uitzoomt? Dit dus door het effect dat de scherpstelling verandert waardoor het brandpunt korter wordt.Marco schreef: Maar weer even on topic, er lopen inderdaad aardig wat draadjes over, wel een beetje aangevoerd door een en dezelfde persoon.