ga 3 workshops volgen om nog betere foto's te maken

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie
Plaats reactie
dirk-jan boon

ga 3 workshops volgen om nog betere foto's te maken

Bericht door dirk-jan boon » do dec 03 2009 6:27 pm

ik ga per 2010 mijn hobby uitbreiden ik ga een cursus / workshops volgen .

bij Mamo in apeldoorn

GdP

Re: ga 3 workshops volgen om nog betere foto's te maken

Bericht door GdP » do dec 03 2009 6:55 pm

Veel plezier met je cursus Dirk-Jan. We zien de resultaten wel. Ik houd je in de gaten. :)

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » do dec 03 2009 7:44 pm

en ik bij piet in rotjeknor.

www.hoeleukikmijnfotosop.nl

twitter jij toevallig ?

Arend

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » vr dec 04 2009 6:51 am

Bedoel je deze:

1. De Basis Fotografie Workshops:

Pas een camera gekocht, maar je zou er eigenlijk graag meer mee kunnen dan klikken op de automatische stand? Speciaal voor deze doelgroep geeft Mamopictures een serie van 3 workshops! De workshops kunnen afzonderlijk of als totaal bezocht worden. De prijs is 40 euro per workshop en 100 euro als je de 3 workshops wilt volgen.

Workshop 1 behandeld de techniek, compositie, belichting, tips die je nodig hebt om fotograferen beter te begrijpen. Camera is hier nog niet vereist.
Workshop 2 is een doe-workshop, waarbij een camera wel vereist is. In principe gaan we naar buiten en oefenen we met de technieken geleerd in workshop 1.
Workshop 3 behandeld de PC-kant. We kijken naar wat je met al die foto's doet die je geschoten hebt. Dus: beheren, archiveren, backup, bewerken, afdrukken, bestellen, etc..\

http://www.mamopictures.com

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr dec 04 2009 6:53 am

GdP schreef:Veel plezier met je cursus Dirk-Jan. We zien de resultaten wel. Ik houd je in de gaten. :)

Zkers gerrit .. ik zal de beste posten.. nog bedankt voor pbtje ..

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr dec 04 2009 6:55 am

Arend-ho schreef:en ik bij piet in rotjeknor.

http://www.hoeleukikmijnfotosop.nl

twitter jij toevallig ?

Arend

Hoi Arend-ho , neen nog niet hoe zo ?

Bedankt voor de link..

dirk

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr dec 04 2009 7:22 am

Hans Braakhuis schreef:Bedoel je deze:

1. De Basis Fotografie Workshops:

Pas een camera gekocht, maar je zou er eigenlijk graag meer mee kunnen dan klikken op de automatische stand? Speciaal voor deze doelgroep geeft Mamopictures een serie van 3 workshops! De workshops kunnen afzonderlijk of als totaal bezocht worden. De prijs is 40 euro per workshop en 100 euro als je de 3 workshops wilt volgen.

Workshop 1 behandeld de techniek, compositie, belichting, tips die je nodig hebt om fotograferen beter te begrijpen. Camera is hier nog niet vereist.
Workshop 2 is een doe-workshop, waarbij een camera wel vereist is. In principe gaan we naar buiten en oefenen we met de technieken geleerd in workshop 1.
Workshop 3 behandeld de PC-kant. We kijken naar wat je met al die foto's doet die je geschoten hebt. Dus: beheren, archiveren, backup, bewerken, afdrukken, bestellen, etc..\

http://www.mamopictures.com
yep .. dat is hem hoop er veel van op te steken

Plaats reactie

Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”