Het was alweer een tijdje geleden dat ik een serie'tje geplaatst heb, dus bij deze weer in van begin november toen ik een paar dagen naar Engeland ben gegaan om een vriendinnetje op te zoeken. Ik was vaker in Engeland geweest (Oostkust), dus ik had zo mijn verwachtingen van het landschap. Nou... die moest ik dus even bijstellen, wat een PRACHTIG landschap daar. Dartmoor is een National Park met een typisch, karakteristiek landschap. Mijn vriendin en ik maakte 's ochtends plannen waar we die dag heen wilden, maar vaak kwamen we daar niet eens aan omdat het onderweg zo prachtig was dat we overal stopten en een wandeling maakten.
Ik hoor weer graag wat jullie er van vinden
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Dit is Wistmans Wood, een eeuwen oud bos waar alle bomen zijn begroeid met allerlei zeldzamen mossen. De foto is genomen vanaf de zijkant van het bos, vanwege de mossen is het niet toegestaan deze te betreden.

8.
8. Hij past misschien niet zo goed in de serie, maar ik vind hem zelf wel erg leuk: op de top van de stenen berg van foto 4 groeide dit 1cm kleine paddestoeltje, eenzaam en treurig.