crashed

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
paparazzi

crashed

Bericht door paparazzi » zo apr 15 2007 9:47 pm

kwam gisteren voorbij 'n kruispunt waarop net 'n aanrijding was geweest en ben er als 'n echte paparazzi met de camera bij gaan staan :D

de foto's verdienen niet direct 'n schoonheidsprijs wegens tegenlicht waardoor ik moest overbelichten, maar ze kunnen er mee door

Afbeelding

Afbeelding

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door The-Boss » zo apr 15 2007 9:55 pm

Niet echt spectaculair.....
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

Smilda.NET

Bericht door Smilda.NET » ma apr 16 2007 6:07 pm

hmmm bij de brandweer houd ik toch van wat meer actiefoto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rikterveen

Bericht door rikterveen » ma apr 16 2007 7:36 pm

Nette platen, de mijne zien er vaak niet zo netjes uit. maar komt mede door de site waar ze op gepubliceerd worden. (vreet kwaliteit)

paparazzi

Bericht door paparazzi » ma apr 16 2007 7:58 pm

'k had uiteraard ook liever meer actie gezien, maar ik moest 't doen met 'n deukje in de auto en 3 brandweermannen die te samen op 1 vierkante meter de straat stonden te vegen :D

'k had nog naar de krant gemaild of ze de foto konden gebruiken, maar omdat het slachtoffer niet gewond was zou er alleen 'n heel klein tekstberichtje in de krant gezet worden

was jij per toeval bij die branden ter plaatse, smilda, of luister jij naar de politieradio waar er wat te doen is? foto 1 en 3 vind ik wel gaaf (alleen dat logo in die foto vind ik lelijk)

Smilda.NET

Bericht door Smilda.NET » ma apr 16 2007 8:20 pm

Ik heb een pager waar ik de berichten op ontvang
Ik heb de foto's zo van mn site gecopieerd, normaal als ik ze op het forum zet laat ik dit weg. Ik zoek nog een ander/beter logo maar kan dit helaas niet vinden.
Een logo is hoe dan ook nodig aangezien een concurerende site houd van foto's copieren.

Smilda.NET

Bericht door Smilda.NET » ma apr 16 2007 8:23 pm

Kranten zijn zeer wisselvallig met het plaatsen van foto's. soms denk je de mooiste foto's/onderwerpen te hebben en dan plaatsen ze niks. soms heb je een enorm klein item en plaatsen ze hem groot in de krant(zoals met onderstaande foto gebeurde)

Afbeelding

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » ma apr 16 2007 8:30 pm

Oeps, dat zijn nog eens actiefoto's
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”