€2279 bij CameraNu.Onno schreef: Terug naar het onderwerp!
70-200 VR II laagste prijs draadje
Re: 70-200 VR II laagste prijs draadje
flitslicht schreef:€2279 bij CameraNu.Onno schreef: Terug naar het onderwerp!
Inderdaad: daar gekocht en prompt (binnen 1 dag) en goed (aangetekend) geleverd. Had hem bij Konijn in bestelling staan voor de oude prijs (€2600),gecanceled en nu dus €300 goedkoper uit EN de lens in huis (zat erom te springen, oude al enige tijd geleden verkocht).
Overigens is ook Konijn inmiddels naar €2295 gezakt, maar kan nog steeds niet leveren.
Willem.
Cool, ben jaloers. Laat ons weten hoe hij bevalt en of je nou hinder ondervindt van de lagere brandpuntsafstand bij dichtbij scherpstellen.wblink schreef: Inderdaad: daar gekocht en prompt (binnen 1 dag) en goed (aangetekend) geleverd. Had hem bij Konijn in bestelling staan voor de oude prijs (€2600),gecanceled en nu dus €300 goedkoper uit EN de lens in huis (zat erom te springen, oude al enige tijd geleden verkocht).
Overigens is ook Konijn inmiddels naar €2295 gezakt, maar kan nog steeds niet leveren.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Deel afgesplitst: het ging ineens over "Kortere werkelijke brandpunten bij nieuwe Nikkor 80-200mm/2.8 VR". Zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 26&t=22219.
ehh, wat bedoel je? Je noemt iets wat ik niet ken. Ben er misshien nooit tegenaan gelopen, gebruik eigenlijk nooit korte instelafstanden met die lens. Daarvoor heb ik mijn 105 mm.flitslicht schreef:Cool, ben jaloers. Laat ons weten hoe hij bevalt en of je nou hinder ondervindt van de lagere brandpuntsafstand bij dichtbij scherpstellen.
Willem.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik twijfelde bij de reactie van Flitslicht waar ik die zou moeten neerzetten. Ik heb 'm uiteindelijk hier laten staan. Graag de discussie over de brandpuntsverkorting bij dichtbij opnamen in het andere draadje voeren...wblink schreef:ehh, wat bedoel je? Je noemt iets wat ik niet ken. Ben er misshien nooit tegenaan gelopen, gebruik eigenlijk nooit korte instelafstanden met die lens. Daarvoor heb ik mijn 105 mm.flitslicht schreef:Cool, ben jaloers. Laat ons weten hoe hij bevalt en of je nou hinder ondervindt van de lagere brandpuntsafstand bij dichtbij scherpstellen.
even een schopje dan maar,
vandaag is de 70-200mm II op te halen voor 1999 euro bij topdeals in Zeist. Hij is dus onder de magische 2000 euro...
Alleen dit weekend.
link: http://www.topdeals.nl/catalog/default.php
vandaag is de 70-200mm II op te halen voor 1999 euro bij topdeals in Zeist. Hij is dus onder de magische 2000 euro...

Alleen dit weekend.
jaja, en dan 3 maanden wachten tot ie eindelijk geleverd wordt, waarbij de prijs bij de concurrentie ook gezakt is naar dit niveau....florist schreef:even een schopje dan maar,
vandaag is de 70-200mm II op te halen voor 1999 euro bij topdeals in Zeist. Hij is dus onder de magische 2000 euro...![]()
Alleen dit weekend.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dit artikel is: direct leverbaar
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
ik had dat ook een keer met een 18-200. Ook direct leverbaar, en wel voor 100 euro minder dan de concurrentie. Na 1 maand wachten toch maar een duurdere gekocht. Mischien zijn ze wel kosjer, maar je weet het maar nooit....
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Komop zeg, niet van het negatieve uitgaan. Als je geïnteresseerd bent vooraf bellen en je weet het.ZeroDex schreef:ik had dat ook een keer met een 18-200. Ook direct leverbaar, en wel voor 100 euro minder dan de concurrentie. Na 1 maand wachten toch maar een duurdere gekocht. Mischien zijn ze wel kosjer, maar je weet het maar nooit....
- Cees
- Forumlid
Er zijn al heel wat forumleden tevreden bij TopDeals de winkel uit gestapt. Ik begrijp niet helemaal dit commentaar als blijkt dat je de winkel niet kent.ZeroDex schreef:ik had dat ook een keer met een 18-200. Ook direct leverbaar, en wel voor 100 euro minder dan de concurrentie. Na 1 maand wachten toch maar een duurdere gekocht. Mischien zijn ze wel kosjer, maar je weet het maar nooit....
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Hoewel ik al vaker tevreden bij topdeals zaken heb gedaan, vind ik dit niet zo netjes van ze:
http://www.topdeals.nl/catalog/advanced ... 00&x=0&y=0
Eerst een aanbieding zetten "alleen dit weekend 1999 euro", en vervolgens een paar uur later de prijs weer omhooggooien. Blijkbaar liep het product iets te hard, want ook de voorraad staat nu op nul.

http://www.topdeals.nl/catalog/advanced ... 00&x=0&y=0
Eerst een aanbieding zetten "alleen dit weekend 1999 euro", en vervolgens een paar uur later de prijs weer omhooggooien. Blijkbaar liep het product iets te hard, want ook de voorraad staat nu op nul.

- Cees
- Forumlid
Inderdaad niet zoals het hoort......
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Deze tip was net het duwtje dat ik nodig had, dus bedankt, en heb de lens net opgehaald bij TopDeals. Aardige lui die weten waar ze het over hebben. Twee jaar garantie waarvan het tweede jaar door de winkel wordt geleverd. Als er iets is in dat tweede jaar sturen ze hem, zoals je mag verwachten, naar Nikon. Ik heb de lens in de winkel uitgeprobeerd vanaf statief en kon geen vage dingen vinden. Maar eens wat testfoto's maken