Serie voor expositie Foto Academie

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Serie voor expositie Foto Academie

Bericht door Arabia » za dec 05 2009 11:32 pm

Vandaag 2 series laten inlijsten voor de aanstaande Foto Academie Expositie 1e jaars.
Dit is de serie van de opdracht landschap en in zwartwit :-)) Ze hebben één van mijn foto's gebruikt voor de flyer.

Natuurlijk zijn jullie van harte uitgenodigd!

Afbeelding

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

Groet'n
Lawrence
Laatst gewijzigd door Arabia op zo dec 06 2009 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Re: Serie voor expositie Foto Academie

Bericht door EelcoD7100 » zo dec 06 2009 9:44 am

Na 40 keer te zijn bekeken.... wordt het tijd voor wat commentaar :wink:

Als je foto gebruikt wordt voor de flyer.. da's helemaal top..een goede keus is hierin gemaakt.

Foto 1 Een heerlijk kijkende dieptewerking, je oog verdwijnt naar de bosrand en kijkt wat er meer te zien is. Kortom een boeiende foto.
Een persoonlijk puntje qua smaak, wat donkere delen in de foto komen hier te donker over.
Maar verder vind ik hem prachtig.

Foto 2 Ook weer een lekker kijkende foto, met je ogen het zandpaadje af en lekker over de horizon kijken. Mooie glooiing in het terrein.
Ook weer heel boeiend.. Mooij :wink: hoor.

Foto 3 Toch de minste van het stel, zou het misschien komen doordat in de vorige foto's zo veel te zien is?
Ik ben snel uitgekeken op deze foto, het paard als detail in de foto vind ik wel goed gevonden

Groeten Eelco :D
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Kroontje

Bericht door Kroontje » zo dec 06 2009 10:56 am

D-90s schreef:Na 40 keer te zijn bekeken.... wordt het tijd voor wat commentaar :wink:

Als je foto gebruikt wordt voor de flyer.. da's helemaal top..een goede keus is hierin gemaakt.

Foto 1 Een heerlijk kijkende dieptewerking, je oog verdwijnt naar de bosrand en kijkt wat er meer te zien is. Kortom een boeiende foto.
Een persoonlijk puntje qua smaak, wat donkere delen in de foto komen hier te donker over.
Maar verder vind ik hem prachtig.

Foto 2 Ook weer een lekker kijkende foto, met je ogen het zandpaadje af en lekker over de horizon kijken. Mooie glooiing in het terrein.
Ook weer heel boeiend.. Mooij :wink: hoor.

Foto 3 Toch de minste van het stel, zou het misschien komen doordat in de vorige foto's zo veel te zien is?
Ik ben snel uitgekeken op deze foto, het paard als detail in de foto vind ik wel goed gevonden

Groeten Eelco :D
Inmiddels 71 keer bekeken

Ik ga hierin mee. :wink:
Zover als ik zelf kan zien en ik die zelf nog een hoop moet leren :wink2:

Groet Kroontje

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » zo dec 06 2009 11:43 am

Wanneer kan ik bij jou in de leer komen, woon dichtbij..... :oohh:

Allereerst gefeliciteerd met de prachtige poster, dit is de zoveelste al van jouw hand die ergens hangt te pronken. Moet toch een lekker gevoel geven. En wat een heerlijk platen en dito nabewerking. Die tweede, met het zandpad, vind ik de mooiste. Je ogen worden geheel die plaat ingezogen, perfect qua contrast. Plaatje klopt helemaal. de eerstefoto vind ik de boom goed zijn werk doen. Mooi als opvulling en dat de heuvel en bosrand (links en rechts) mooi in het midden beginnen. Heerlijke compositie. Je laatste vind ik de minste uit de serie. Het paard zie ik als het "konijntje" in de foto (Ruben Smit, Nederlandse landschappen fotograferen) maar denk dat je hier meer de nadruk op de wolken wou leggen. Denk dat hij in kleur beter tot zijn recht komt (?) maar dan past hij niet meer in de serie.

Chapeau!!!

ALE

ps, nummer de foto's even, praat wat makkelijker
Laatst gewijzigd door ALE op zo dec 06 2009 6:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Arabia
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Arabia » zo dec 06 2009 5:06 pm

Op speciaal verzoek genummerd.

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » zo dec 06 2009 11:19 pm

Hey leuk dat ze één van jou foto's voor de flyer gebruiken.... dat punt is alvast binnen ;-).
Foto 2 spreek mij het meeste aan.. lekkere dieptewerking (lucht en paadje versterken elkaar hier mooi in)...
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

Laura
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Laura » zo dec 13 2009 7:55 pm

Prachtige foto's hoor Lawrence, met hele mooie wolkenpartijen. Op foto 2 zie ik wel een halo rond de boom, kan dat?

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”