De 19e eeuwse Engelse stad van Charles Dickens herleeft ook in 2009 weer in volle glorie in het centrum van Deventer. In het historische Bergkwartier komen op zaterdag 19 en zondag 20 december ruim 900 personages uit de beroemde boeken van deze Engelse schrijver tot leven: van Scrooge tot Oliver Twist, van Mr. Pickwick tot Christmas Carol Singers, van weeskinderen tot dronkaards, van kantoorklerken tot deftige lieden. Het Dickens Festijn is beide dagen van 11.00 tot 17.00 uur.
Het gratis toegankelijke festijn wordt jaarlijks bezocht door ruim 150.000 bezoekers: helaas dient er dus rekening gehouden te worden met een wachttijd bij de toegang.
Indruk van vorig jaar: KLIK HIER
Groet,
ALE
19 en 20 december: Dickens Festijn te Deventer
19 en 20 december: Dickens Festijn te Deventer
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Re: 19 en 20 december: Dickens Festijn te Deventer
Ik ben er vorig jaar ook geweest, ik ga nooit meer! De drukte vond ik verschrikkelijk,een evenement dat mijns inziens aan z'n eigen populariteit ten gronde gaat. Voetje voor voetje schuifelend, wachttijden voor je de stad in kon vorig jaar ruim 2 uur!!
Maar gezegd moet wel dat de acteurs er enorm hun best doen,zijn prachtig gekleed en geschminkt, dat wel.
Maar gezegd moet wel dat de acteurs er enorm hun best doen,zijn prachtig gekleed en geschminkt, dat wel.