verzekering
verzekering
Ik heb nu wel voor zo een 4000 euro aan apparatuur hoe ga ik dat het beste verzekeren?
Beetje laat maar ik ga vrijdag naar egypte en de reisverzekering dekt maar tot 1200 euro.....
Heb bij unigerant een offerte van 129 euro per jaar iemand advies waar het beste te verzekeren?
Beetje laat maar ik ga vrijdag naar egypte en de reisverzekering dekt maar tot 1200 euro.....
Heb bij unigerant een offerte van 129 euro per jaar iemand advies waar het beste te verzekeren?
D800, D300, nikon 24-70, tokina 11-16, nikon 70-300,sb-900 en 35mm 1.8
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: verzekering
Je hebt PB.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Zaterdag komt er volgens mij nieuws over eventuele verzekeringen via NCN in de nieuwe NCN Magazine. Wat er precies in staat weet ik nog niet... en zou ik ook niet alten weten als ik het wel zou weten.
Te laat voor jou wellicht.

Te laat voor jou wellicht.
- ArjanL
- Forumlid
- Contacteer:
Je kunt gokken...Maissan schreef:Ik heb nu wel voor zo een 4000 euro aan apparatuur hoe ga ik dat het beste verzekeren?
Ik ben recent met een veelvoud van dat bedrag aan spulletjes naar Egypte geweest en heb me geen enkel moment onveilig of bedreigd gevoeld. Ik liep gewoon over straat met alle spullen zichtbaar.
Je kan natuurlijk je camera per ongeluk in de Nijl laten vallen, maar dat raad ik af. Het is namelijk zonde dat je dan geen foto's meer kunt maken...
Hoe dan ook, heel veel plezier!! Het zal je goed bevallen.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
http://portal.omroep.nl/nossites?nav=zwmigBsHjCqBhEpCDMaissan schreef:.....iemand advies waar het beste te verzekeren?
-
- Forumlid
Dat is inderdaad gokken.ArjanL schreef:Je kunt gokken...Maissan schreef:Ik heb nu wel voor zo een 4000 euro aan apparatuur hoe ga ik dat het beste verzekeren?
Ik ben recent met een veelvoud van dat bedrag aan spulletjes naar Egypte geweest en heb me geen enkel moment onveilig of bedreigd gevoeld. Ik liep gewoon over straat met alle spullen zichtbaar.
Je kan natuurlijk je camera per ongeluk in de Nijl laten vallen, maar dat raad ik af. Het is namelijk zonde dat je dan geen foto's meer kunt maken...
Hoe dan ook, heel veel plezier!! Het zal je goed bevallen.
We zijn 4 weken in Egypte geweest, solo met eigen auto's.
Drie inbraakpogingen,ruitenwissers en spiegels weg.
We dorsten de auto's niet meer uit het zicht te verliezen.
Zelfs op een bewaakte camping in Aswan was het prijs.
Egypte!!!!!!

Advies, zie bericht-link van Marten
Ik ben (nog) geen beroeps fotograaf is het dan wel mogelijk mij daar te verzekeren.Marten schreef:http://portal.omroep.nl/nossites?nav=zwmigBsHjCqBhEpCDMaissan schreef:.....iemand advies waar het beste te verzekeren?
En is dat binnen een dag te regelen ga morgen zelf ook nog wel even rond bellen, maar misschien heb je er een antwoord op?
D800, D300, nikon 24-70, tokina 11-16, nikon 70-300,sb-900 en 35mm 1.8
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Hoi Maissan,
Zoals Patrick al schreef staat er in het nieuwe clubblad een interessante aanbieding voor NCN leden.
Dat zal echt de moeite waard zijn.
Groetjes George
Zoals Patrick al schreef staat er in het nieuwe clubblad een interessante aanbieding voor NCN leden.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Strikt genomen schreef ik dat niet George.George Fennes schreef:Zoals Patrick al schreef staat er in het nieuwe clubblad een interessante aanbieding voor NCN leden.

je hoeft geen beroeps te zijn om bij de npo een verzekering af te sluiten.
verder meer dan goede service.
kijk of je een voorlopige dekking in een dag kan regelen als het niets anders kan
een andere verzekeraar is in mijn ogen geen optie.
Arend...npo lid...die ooit op zijn plaat ging....en nu bijna een jaar later, hoop ik , de clubleden van kunnen gaan meegenieten [ door inspanningen van anderen ]
ik ben benieuwd naar het aankomende clubblad
verder meer dan goede service.
kijk of je een voorlopige dekking in een dag kan regelen als het niets anders kan
een andere verzekeraar is in mijn ogen geen optie.
Arend...npo lid...die ooit op zijn plaat ging....en nu bijna een jaar later, hoop ik , de clubleden van kunnen gaan meegenieten [ door inspanningen van anderen ]
ik ben benieuwd naar het aankomende clubblad
-
- Forumlid
Patrick, George wil héél graag duidelijk maken dan het alleen voor NCN leden geldt. :mrgreen:Patrick schreef:Strikt genomen schreef ik dat niet George.George Fennes schreef:Zoals Patrick al schreef staat er in het nieuwe clubblad een interessante aanbieding voor NCN leden.
Dat zal echt de moeite waard zijn.Ik heb onlangs zien langskomen dat er zoiets in het clubblad komt. Meer heb ik niet gezegd. Meer weet ik ook niet. Jij wel, maar jij bent er ook mee aan de gang gegaan voor de club naar ik me meen te kunnen herinneren.
- Cees
- Forumlid
Zulke grote letters kwam ik in het bericht van George niet tegen. :mrgreen:Marten schreef:Patrick, George wil héél graag duidelijk maken dan het alleen voor NCN leden geldt. :mrgreen:Patrick schreef:Strikt genomen schreef ik dat niet George.George Fennes schreef:Zoals Patrick al schreef staat er in het nieuwe clubblad een interessante aanbieding voor NCN leden.
Dat zal echt de moeite waard zijn.Ik heb onlangs zien langskomen dat er zoiets in het clubblad komt. Meer heb ik niet gezegd. Meer weet ik ook niet. Jij wel, maar jij bent er ook mee aan de gang gegaan voor de club naar ik me meen te kunnen herinneren.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Forumlid
Klopt, maar dat is het lezen van de tekst, achter de tekst, Cees.Cees Laarman schreef:Zulke grote letters kwam ik in het bericht van George niet tegen. :mrgreen:
(moet ineens denken aan de slogan van Mediamarkt)
- ArjanL
- Forumlid
- Contacteer:
Da's wel balen...D. Haaksma schreef:ArjanL schreef:Maissan schreef:
Dat is inderdaad gokken.
We zijn 4 weken in Egypte geweest, solo met eigen auto's.
Drie inbraakpogingen,ruitenwissers en spiegels weg.
We dorsten de auto's niet meer uit het zicht te verliezen.
Zelfs op een bewaakte camping in Aswan was het prijs.
Egypte!!!!!!
Advies, zie bericht-link van Marten
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Roel heeft de afrondende gesprekken gevoerd met verschillende verzekeringsmaatschappijen betreffende bepaalde collectiviteits voordelen m.b.t. de NCN.Patrick schreef:Strikt genomen schreef ik dat niet George.George Fennes schreef:Zoals Patrick al schreef staat er in het nieuwe clubblad een interessante aanbieding voor NCN leden.
Voor zover ik begrepen hebt komt de NPO als meest gunstige uit de bus.
En ja het bied ook in dit opzicht voordeel om NCN lid te zijn

Je kan Roel een mailtje sturen om nadere info daar je a.s. vrijdag al weg gaat.
Maar een goede verzekering zou ik zeker afsluiten en de NPO is zeker één van de betere en misschien wel de beste

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken