Met Intel Core 2 Duo 2,66 GHz en 8GByte geheugen.
Computer een jaar geleden samengesteld voor Vista, maar nooit gebruikt.

Scorpio_King schreef:Windows 7 Ultimate 64-bits op een Quad Core 3,2GHz met 8GB geheugen en 160GB SSD, draait als een zonnetje![]()
Hoe leuk zo'n machine ook is, ik ken niet veel mensen die zo'n ding strikt gezien nodig hebben. Wat dat betreft is het niet veel anders dan de gemiddelde camera-uitrusting van de forumleden...GdP schreef:Scorpio_King schreef:Windows 7 Ultimate 64-bits op een Quad Core 3,2GHz met 8GB geheugen en 160GB SSD, draait als een zonnetje![]()
![]()
Tja, je hebt altijd baas boven baas.
Maar het is wel lekker als je zo'n machine hebt. Zéker nu meer programma's multicore gaan ondersteunen en 64 bits worden.>...Hoe leuk zo'n machine ook is, ik ken niet veel mensen die zo'n ding strikt gezien nodig hebben...<
Ja zelf gebouwd, maar dat doe ik maar één keer in de paar jaar (als het qua vooruitgang de moeite is) en die machine moet dan weer een tijdje mee.Patrick schreef:Hoe leuk zo'n machine ook is, ik ken niet veel mensen die zo'n ding strikt gezien nodig hebben. Wat dat betreft is het niet veel anders dan de gemiddelde camera-uitrusting van de forumleden...GdP schreef:Scorpio_King schreef:Windows 7 Ultimate 64-bits op een Quad Core 3,2GHz met 8GB geheugen en 160GB SSD, draait als een zonnetje![]()
![]()
Tja, je hebt altijd baas boven baas.![]()
Heb je 'm zelf gebouwd S-King?