Essen Motorshow 2009 [VERZAMEL, mag ook]

Een aparte sectie waarin alle verzameldraadjes dienen te staan waarin foto's gepresenteerd worden.
Plaats reactie
eteuben

Essen Motorshow 2009 [VERZAMEL, mag ook]

Bericht door eteuben » wo dec 09 2009 8:40 pm

Na een onderbreking van 2 jaar, ben ik toch weer eens in Essen gaan kijken. In totaal mijn 6e keer dat ik er nu geweest ben. Nu met een beetje ander doel, was mee als fotograaf voor een kameraad, die expres zijn camera maar thuis had laten liggen, omdat ik ze immers al maak!!
Beurs viel me niet tegen, maar was wel beperkter als voorheen. Ik mistte prominente merken, die er eigenlijk jaren stonden. Zal wel met de recessie te maken hebben gehad. Toch alsnog een leuke dag gehad.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.
Afbeelding
14.
Afbeelding
15.
Afbeelding

Lastig hoor, om uit je strenge selectie nogmaals te selecteren... :?

Mag ook wel een verzameltopic worden, heb genoeg Nikons zien rondlopen. En de beurs was een volle week, kan me niet voorstellen dat HELEMAAL niemand van hier er geweest is!!! :D

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Re: Essen Motorshow 2009 [VERZAMEL, mag ook]

Bericht door SwederD70 » wo dec 09 2009 8:46 pm

Nee, voor het eerst in 3 jaar ben ik eens NIET geweest! :(
(best wel jammer, want wat ik op andere forums heb gezien stond er dit jaar mooi spul en veel promomeiden, maar ja soms zijn omstandigheden even wat anders en moet je even overslaan)
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

eteuben

Bericht door eteuben » wo dec 09 2009 8:59 pm

Jammer ja SwederD70. Had al wel een reactie van je verwacht... :D Wellicht ook met foto's, maar nee dus. Gemist gemist, tja, vond het wel een interessante beurs, maar er stond gewoon minder. Maar genoeg fotogenieke objecten... (ook in vrouwelijke vorm)! :wink:

Daniël

Bericht door Daniël » do dec 10 2009 7:55 am

Foto 4 een Maserati?
Dacht toch echt dat het een Fiat Punto was.

Wel een leuke serie. Die modellen maken de auto een heel stuk beter :D

Vikash

Bericht door Vikash » do dec 10 2009 11:53 am

Hey man,

Zit er toch nog een liefhebber hierzo van getunede wagens (zolang het maar geen autostyle is :lol: )
Ik was ook op de show op 29nov. Heb toen ook wat foto's gemaakt. Maar deze waren echt onder de maat doordat ik niet de juiste objectief bij me had(55-200 ipv de 18-55) Echt balen! :oops:
Maar anyway... je foto's zijn aardig gelukt.
Is autofotogafie gewoon een hobby van je of ga je je er serieus mee bezig houden?

MVG,
Vikash

eteuben

Bericht door eteuben » do dec 10 2009 9:53 pm

Foto 4 is gewoon een Punto, niks aantrekken van het logo. Wel een hele aparte wagen dat wel.

Inderdaad nog een liefhebber van dit soort auto's / evenementen. Loop al wat jaren mee inmiddels, zelf ook een getunede auto gehad en de eerste meetings bezocht in 1999 tot heden. Toen nog totaal niet bezig met fotografie, daarna wel, maar met een simpele Sony. Heb die sinds 2 jaar vervangen door een D40 omdat dit veel meer opties gaf en zodoende kan ik mooi 2 hobbys combineren. De auto is er niet meer, maar omwille van de fotografie bezoek ik af en toe nog wel deze beurzen.

Je objectiefkeuze is inderdaad opmerkelijk, de 55-200 had ik hier niet willen gebruiken. Heb de 18-55 meegenomen en vooral op 18 laten staan. Mooi dicht bij een auto staan en dan toch het volledige plaatje krijgen is op deze beurzen echt noodzakelijk, ivm de drukte! Maar ik wacht niet meer tot er mensen uit mijn beeld lopen. Nu mogen er best mensen bij op, om de drukte of sfeer te benadrukken!!

Zal er nog een paar plaatsen...

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding

Bonus (mezelf in de spiegeling van een chromen Audi R8)
Afbeelding

Rest:
http://portfolio.edwinteuben.nl/#33.0

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » vr dec 11 2009 11:12 am

Ziet er goed uit! Kijkt erg fijn weg!

Die Spiegel R8 is wel erg cool om te fotograferen! Heb op andere foto’s gezien dat in een hal stond met een glazen dak. En spiegelde het ijzeren raamwerk waar het glas in zat mooi in de R8! ->What I mean (niet van mij maar wel door mij een beetje bewerkt)
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

eteuben

Bericht door eteuben » za dec 12 2009 11:59 pm

Dank je Sweder...

Had die spiegeling nog niet zo bekeken. Heb wel gezocht naar iets potentieels in de spiegeling, dus heb mezelf erop gezet. Probeer ik wel vaker op evenementen, om minstens 1 keer bewust er bij op te komen.

Verder niemand hier met foto's??? :?

Plaats reactie

Terug naar “Verzameldraadjes fotopresentaties”