dierentuin emmen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: dierentuin emmen

Bericht door Patrick » ma nov 30 2009 1:58 am

@Albert-Geert: je kan best een aantal foto's samenvoegen in een bericht. En nummer ze ook even. :idea:

De gebruikte sluitertijden zijn inderdaad erg "optimistisch". Dat kan je gewoon niet stil houden. Die tip hierboven klopt trouwens niet helemaal, want je moet de cropfactor van je camera nog wel even meenemen. Dus op 200mm moet je 1/(200x1.5) = 1/300 aanhouden als een soort gemiddelde (of minimum, afhankelijk van hoe goed je je camera kan stilhouden). Met VR kan het een stuk langzamer, mits je onderwerp dat toelaat (niet beweegt).
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

albert-geert

Bericht door albert-geert » ma nov 30 2009 5:12 pm

mijn iso heb ik vastgezet op 200
De nummers staan onder elke foto ik upload steeds foto's en plaats ze dan direct vandaar dat ik ze niet samenvoeg in 1 bericht.
de tip van de sluitertijd zal ik in gedachte houden is inderdaad wel handig om een vuistregel te hebben

Afbeelding
foto 9

Afbeelding
foto 10

Afbeelding
foto 11

Afbeelding
foto 12

Afbeelding
foto 13

Afbeelding
foto 14

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma nov 30 2009 11:46 pm

Leuke pluizebolletjes op 12 en 13. :mryellow: Bij foto's als nummer 11 moet je kijken naar wat je fout hebt gedaan, dat proberen te onthouden, en heel snel weggooien. Pijn aan de ogen... :shock:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Marti58
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

niet in Emmen ..maar in Blijdorp

Bericht door Marti58 » do dec 03 2009 6:26 pm

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006

albert-geert

Bericht door albert-geert » di dec 08 2009 10:27 pm

mooie plaatjes uit blijdorp mischien moeten we gewoon het kopje van dit topic aanpassen naar dierentuin foto of zoiets nogmaals ik zou het leuk vinden als er meer mensen in dit topic foto's plaatsen

hier nog een paar pluizebolletjes die lekker aan het eten zijn

Afbeelding
foto 14

Afbeelding
foto 15

Afbeelding
foto 16

Afbeelding
foto 17

pietje-nukem
Forumlid
Forumlid

Bericht door pietje-nukem » di dec 08 2009 10:58 pm

albert-geert schreef:mooie plaatjes uit blijdorp mischien moeten we gewoon het kopje van dit topic aanpassen naar dierentuin foto of zoiets nogmaals ik zou het leuk vinden als er meer mensen in dit topic foto's plaatsen
Laten we al zo'n dierentuin draadje
hebben :wink:
Nou, van mij ook de groeten

albert-geert

Bericht door albert-geert » wo dec 09 2009 7:32 pm

dan heb ik niks gezegd
Laatst gewijzigd door albert-geert op wo dec 09 2009 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Kroontje

Bericht door Kroontje » wo dec 09 2009 8:20 pm

pietje-nukem schreef:
albert-geert schreef:mooie plaatjes uit blijdorp mischien moeten we gewoon het kopje van dit topic aanpassen naar dierentuin foto of zoiets nogmaals ik zou het leuk vinden als er meer mensen in dit topic foto's plaatsen
Laten we al zo'n dierentuin draadje
hebben :wink:
Ben blij dat het hier nog even een schopje krijgt :wink:
Omdat ik nog geen tijd had om nog iets te bezoeken heb ik daar niks meer kunnen plaatsen.

Hij is weer onder de aandacht :wink:
Kroontje

ps: mooie foto's

albert-geert

Bericht door albert-geert » zo dec 13 2009 5:27 pm

ik ga toch nog even verder in dit topic
vandaag was het mooi weer en heb dus nog maar eens weer een poging ondernomen

Afbeelding
foto 18

Afbeelding
foto 19