Photoshop versies

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Jaap Driest
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Re: Photoshop versies

Bericht door Jaap Driest » ma dec 14 2009 12:41 pm

Ik zal het je nog sterker vertellen:
voor docenten op een hogeschool of universiteit is de complete CS4-bundel (dus met Photoshop, Dreamweaver, Indesign, Illustrator, Acrobat, Flash en de hele rimbam) slechts € 27,50.
Dat is nog eens korting, wat?
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » ma dec 14 2009 12:46 pm

Ja eens Michael, de prijzen zijn voor mij ook te hoog en de verschillen in licentieprijzen (te) groot. Zeker in wat Jaap ook nog eens aangeeft, €27 t.o.v. de normale licentieprijs. Maar dat doet niets af aan de licentievoorwaarden natuurlijk. Dat je het niet eens bent met de prijs, betekend niet dat je het dan maar illegaal mag gaan gebruiken ;)

Maar we gaan zo langzamerhand erg off topic. Terug naar de verschillen in mogelijkheden.....

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma dec 14 2009 2:18 pm

Toch nog even iets "off-topic" erbij. Als je als student een speciale licentie hebt gekocht, dan moet je die volgens mij na het beëindigen van je studie omzetten in een normale licentie!

En ja: ze zijn niet voor jou bedoeld als je niet zelf aan de voorwaarden voldoet!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » ma dec 14 2009 7:19 pm

Patrick schreef:Toch nog even iets "off-topic" erbij. Als je als student een speciale licentie hebt gekocht, dan moet je die volgens mij na het beëindigen van je studie omzetten in een normale licentie!!

dat was vroeger zo...je mocht het dan zo lang gebruiken zolang je op school zat
tegenwoordig mag je de key gewoon meenemen naar huis als je schooltijd er op zit
althans zover ik het begrepen heb van mijn vriendin [ systeembeheerster op een school ]
ze schijnen dat veranderd te hebben dus
Slim prijzen zijn belachelijk laag te noemen t.o.v. de normale consumentenprijs.

Arend...

yoyo

Bericht door yoyo » ma dec 14 2009 7:33 pm

Op de lange termijn big business voor ze.
Maak een slachtoffer eerst verslaafd en zuig hem daarna leeg...

Als iemand eenmaal als student gewend is om met bepaalde software te werken dan schakelt hij daarna niet snel meer om en zal hij later als hij geen student meer is de software kopen. Of de software wordt de norm in de bedrijfstak, omdat bedrijven alleen mensen met ervaring kunnen vinden die die studenten versies gebruikten.

pbreev

Bericht door pbreev » ma dec 14 2009 9:39 pm

..

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”