Weekopdracht 73 - Plaatsen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 73 - Plaatsen foto's
Plaats hieronder de foto's.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de twee-weekse-opdracht: beschrijving twee-weekse-opdracht
Thema: "EEN PORTRETFOTO OM TROTS OP TE ZIJN!", periode 11-12-2009 t/m 25-12-2009. In de avond van 25-12 sluit deze opdracht en start de nieuwe.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de twee-weekse-opdracht: beschrijving twee-weekse-opdracht
Thema: "EEN PORTRETFOTO OM TROTS OP TE ZIJN!", periode 11-12-2009 t/m 25-12-2009. In de avond van 25-12 sluit deze opdracht en start de nieuwe.
- MARS
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Weekopdracht 73 - Plaatsen foto's
Mijn dochter:

Groet,
Marcel

Groet,
Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze is weliswaar al in 1993 geschoten met een Nikon AF601 op Fuji Velvia film. Ik ben er toch dermate trots op dat ik 'm even (opnieuw) gescand heb en geplaatst.
De fotoshoot was niet helemaal gratis en heeft de nodige overredingskracht gekost

Overigens: lokatie Jemen in de avondschemering.

Laatst gewijzigd door EddieB op za dec 19 2009 2:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Een heerlijk portret, Zalig om deze te maken van dit engeltje (dochter van een vriend van me )
ik kon niet kiezen en en daarom twee verschillende portretten geplaatst van hetzelfde meisje

ik kon niet kiezen en en daarom twee verschillende portretten geplaatst van hetzelfde meisje

Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
- Arabia
- Forumlid
- Contacteer:
Miin inbreng:
Tough Guy:

A Pure Face:

Groet'n
Lawrence
Tough Guy:

A Pure Face:

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
Pa koopt zijn eerste spiegelreflex (uiteraard een Nikon) en gaat vervolgens iedereen met dat ding achtervolgen om een mooi portret voor later vast te leggen. De kroost had er in ieder geval tabak van en lieten dat, met de inmiddels verstrekte zakjes snoep, duidelijk blijken. Eigenlijk zijn dat wel de mooiste 'portretten'.

- aquarius
- Clublid
- Contacteer:
Mijn dochter Dewi na een makeover voor op een Kerstmarkt. Vooral trots omdat ze mijn dochter is. Mijn studio stond nog op dus snel een paar foto`s genomen. Ze moest snel weer weg. Dochters.....druk, druk druk...

Groet,
Aquarius

Groet,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.

Een foto van mijn kleinzoon ( ben apetrots met hem )
- roes
- Forumlid
hier een foto van ons petekind tijdens de carnaval
.
groeten Jos
groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Een foto waar ik best wel trots op ben vanwege de moeilijkheidsgraad van de huidskleur. En de zachtheid die er van uit gaat.
gr marijke-s
- pietje-nukem
- Forumlid
Hierbij van mij 3 (geen standaard)"portretten" waar ik trots op ben.(meestal ga ik voor de weekopdracht speciaal aan de slag, maar deze zijn al ouder)
Bij de 1e kreeg in topic Forum Kinderen mooie complimenten op de scherpte, sfeer en kleur.
De 2e "poseerde" voor zijn portret foto en deze werd ook aardig ontvangen door forumleden,hangt in 30x45 formaat aan de muur.
De 3e gemaakt met 2e hands objectief en geflits met een pringle-bus, alles manueel en al is het maar het portret van een poppetje, ben trots op het resultaat
1

2

3

Bij de 1e kreeg in topic Forum Kinderen mooie complimenten op de scherpte, sfeer en kleur.
De 2e "poseerde" voor zijn portret foto en deze werd ook aardig ontvangen door forumleden,hangt in 30x45 formaat aan de muur.
De 3e gemaakt met 2e hands objectief en geflits met een pringle-bus, alles manueel en al is het maar het portret van een poppetje, ben trots op het resultaat
1

2

3

Nou, van mij ook de groeten
dagje aan het strand (close up Tara Ebbeling Ijmuiden)

Laatst gewijzigd door dre op vr dec 18 2009 11:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.