1

2

3

4

5

6

Je kon effe googlen, maar u vraagt wij draaien.....wilde hem niet plaatsen, niet erg interressante plaat.....JacTrum schreef:Sfeervolle details. Maar ik had er tenminste wel één willen zien waaruit de grootheid van deze heli blijkt. (gewoon nieuwsgierig)
Ome Robert schreef:Ja hoor..
Mij heb je helemaal gelukkig gemaakt met deze platen! Ben liefhebber van (heuule grote) heli`s..
bedoelde de nederlads trots nie zo letterlijk haha:Pemdeklerk schreef:Zou wel eens het exemplaar kunnen zijn dat jaaaren geleden een paar weken op Rotterdam Airport gestationeerd is geweest. Was in Nederland voor een offshore-project geloof ik. Een romp en draagvermogen als van een C-130 Hercules...
Chinook Nederlands trots? Is toch gewoon een Amerikaans Boeing-Vertol product dat aan heel veel landen verkocht is?
En hoewel geen peuter, is een Chinook toch wel een stuk kleiner dan een Mil-26.
Maar heel mooie foto's! Jammer dat de voormalige Sovjet-Unie geen emplooi voor die pracht-toestellen heeft.
EMdeKlerk
Beter dan uit de lucht vallen... Enfin.Werner schreef:Grootste heli ter wereld staat te verpauperen op een industrieterrein in B...
Helemaal mee eens !!Corné Goud schreef:Mooie foto`s
Tja Russische techniek daar krijg ik niet genoeg van