Canon IPF5000 en CS3

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Mark-013

Canon IPF5000 en CS3

Bericht door Mark-013 » do dec 17 2009 9:19 am

Hoi,

ik ben na heel wat geGoogle op deze website terecht gekomen. Mijn vriendin heeft zojuist haar fotografie opleiding afgerond en ze wil er ook echt haar werk van maken. Daarom hebben we een Canon IPF5000 A2 printer aangeschaft met papierrolhouder. Nu lopen tegen een paar problemen aan. (met de D80 gaat alles uiteraard goed hoor! :lol: )

Ze heeft een Mac met OS 10.5 en CS3. Van Canon USA website heb ik de drivers, Media Configuration tool etc. gedownload. We kunnen in de Media Confoguration guide niet de juiste papiersoort vinden. De rol is Canon Economy Satin Photo Paper (1567-200g). De printer geeft telkens de foutmelding dat de verkeerde media geladen is...
Bellen met Canon NL heeft ook nog niet veel geholpen, heeft iemand hier een tip?? :?:

Alvast bedankt!

Groeten,

Mark.

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Canon IPF5000 en CS3

Bericht door gijs sandberg » do dec 17 2009 9:37 am

Beste Mark,
Welkom op dit forum van Nikon liefhebbers ...
Dit lijkt me een driver probleem dat Canon moet kunnen oplossen.
Geeft Canon aan dat de drivers compatible zijn met jouw versie van het besturingssysteem?
Werkt eea wel met andere media (vellen)?
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Canon IPF5000 en CS3

Bericht door Patrick » do dec 17 2009 1:09 pm

Verhuisd naar "Computer hardware en software"; dit heeft niet zoveel met "Overige fotoapparatuur" te maken...

Welkom op ons forum.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”