Essent/ISU Worldcup

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
SportsPhotography

Essent/ISU Worldcup

Bericht door SportsPhotography » za dec 12 2009 9:57 am

Een tijdje niet aanwezig geweest.
Na de euthanasie op mijn windows pc een Apple Imac er voor in de plaats laten komen.
Naast een full time baan, leuke hobby de afgelopen periode de vruchten kunnen plukken van mijn samenwerking met het persbureau.
Ondanks de voorliefde voor de motorsport bevinden wij ons nu in een periode dat "zomer"sport vervangen wordt voor "winter"sport.
Ijshockey,schaatsen en daarnaast mijn archief archiveren.....

Joji Kato tijdens de start van de 2e 500m.
Ondanks zijn felgekleurde schaatsen is hij op en rondom de baan een koele kikker die erg hard kan schaatsen.

1.
Afbeelding

Ryohei Haga evenals Kato een snelle Japanner en op de korte afstanden zijn deze kleine Japanners razend snel.
Ondanks het bijna onnavolgbare tempo wat ze hebben is hun techniek net zo goed als hun snelheid.

2.
Afbeelding

Waar bij de NK wedstrijden digitaal gestart word, vind ik dit veel mooier ogen.
Een flinke rookpluim met de nodige vuur spetters.
De starter zorgt hier voor spetters de schaatsers op de baan zorgen daar voor vuurwerk.

3.
Afbeelding

Mark Tuitert ondanks dat hij voor een schaatser al op leeftijd is kan hij nog erg aardig mee doen.

4.
Afbeelding

Stefan Groothuis vlak voor de start van zijn rit.
Ondanks wat rumoer vlak voor het schaatsweekend rondom de pakken van Nike heeft Stefan, welke voorheen uitkwam voor de DSB ploeg samen met de rest van het team een nieuwe sponsor gevonden in Control.

5.
Afbeelding

Ziek,zwak en misselijk in het kort het weekend van Sven Kramer.
Ondanks een verkoudheid lijkt Sven door niemand te stoppen, behalve door Gerard Kemkers.
Sven Kramer zichtbaar verzwakt zoekt steun bij zijn trainer/coach na de 5000m welke Sven als veruit de snelste aflegde.

6.
Afbeelding

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Essent/ISU Worldcup

Bericht door roes » za dec 12 2009 2:49 pm

foto 2 en 3 vind ik het mooist , aparte sfeer om vast te leggen en dat is je goed gelukt vind ik .

groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

safre

Bericht door safre » vr dec 18 2009 1:05 pm

Prachtige foto's weer, het is telkens weer genieten van jouw prachtige sportfoto's ongeacht de sport welke je fotografeert!

Gr

Freek

Ruud O

Bericht door Ruud O » vr dec 18 2009 5:42 pm

Foto 3, dat is voor mij een topper.
Groet Ruud.

TjH

Bericht door TjH » za dec 19 2009 2:32 pm

Ik ben laatst ook een middag in Thialf in de weer geweest, toen mijn zoontje er moest schaatsen. Op dat moment stond maar de helft van de lampen aan... :(
Ik vond het knap lastig om in die omstandigheden goede foto's te maken - des te meer respect krijg ik voor deze prachtige voorbeelden van hoe het wel moet...!

Tjeerd

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”