Dit is toch wel een echt potje schaak en niet geposeerd....maar goed als je dat niet wilt geloven, primaLothian schreef:Dit is geen echt partijtje schaak.

(en ook niets aan geshopt of wat dan ook)
Dit is toch wel een echt potje schaak en niet geposeerd....maar goed als je dat niet wilt geloven, primaLothian schreef:Dit is geen echt partijtje schaak.
goh onderbouwend...Lothian schreef:Dit is geen echt partijtje schaak.
vertel ?! ik denk dat ArendV de schaakstukken verwisseld heeftpietje-nukem schreef:Heel vaak is wat je ziet niet echt, maar geposeerd/gemanipuleerd/verbeterd/gephotoshopt e.d.Lothian schreef:Dit is geen echt partijtje schaak.
idd vandaar ook even een reactie :Nicole schreef:We gaan niet mekkeren in mijn forum kinderen verzamel topic hoor!
Kinderen zijn juist zo onwetend en zo mooi puur vervuil het niet met een "volwassen"
wellus nietus spelletje.
@Nukem gefeliciteerd !Arend-ho schreef:@nukem.....gefeliciteerd dan nog !
@ nicole..zit hij zo onder de schrammen ?...mooie ogen
Arend
Wat spring snel uit je vel dan.ArendV schreef: Ik moet zeggen dat ik even uit mijn vel sprong na die opmerking van Lothian.
Dacht nog even dat de stukken niet goed stonden - wat kan want mijn dochter begint net en ik ben ook geen schaker - maar dat is niet het geval en vraag me dus inderdaad nog steeds af waar hij zich op baseert.
Dit was wel een van de weinig momenten dat ze vol geconcentreerd in het spel was en dat wist ik net op tijd vast te leggen.
Zo nu weer lekker foto's van echte kinderen bekijken...