Terugkijken

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
evertfoto

Terugkijken

Bericht door evertfoto » vr dec 25 2009 3:57 pm

Vanmiddag ivm het minder mooie weer maar eens wat ouwe bruidsfoto's van diverse reportage's gedigitaliseerd met mijn G9.
Hierbij wat voorbeelden. De meeste zijn gemaakt met 6x6 of 6x4,5 camera's en vaak op Fujifilm 200 of 400asa.
En meestal ook nog ingeflitst met een Metz 60CT4. Zou nu niet meer zin hebben in zoveel (kilo's) meesleepwerk. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Terugkijken

Bericht door JacTrum » za dec 26 2009 12:49 am

Toch leuk! Ik heb een vraag: ik heb ook nog heel veel 6x6 en 6x7 negatieven die ik graag wil scannen. Welke scanner gebruik je?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

AvanEijk

Bericht door AvanEijk » za dec 26 2009 9:05 am

Inderdaad leuk!

Pffff... ik heb die Metz 60CT4 ook en wordt nog steeds gebruikt met de Nikon D1X.
Zorgt voor vermoeide ledematen aan het einde van de dag. :oops:

Groeten,

Bram

evertfoto

Bericht door evertfoto » za dec 26 2009 11:06 am

JacTrum schreef:Toch leuk! Ik heb een vraag: ik heb ook nog heel veel 6x6 en 6x7 negatieven die ik graag wil scannen. Welke scanner gebruik je
Jac, deze plaatjes zijn simpelweg gemaakt uit de hand met een C*n*n G9 van een afdruk.
Heb om eventueel negatieven en dia's te scannen een EpsonV500, ongetwijfeld opgevolgd door een nog betere (betaalbare) scanner.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”