Ik ben op zoek naar een EXIF Viewer voor Windows 7. In de normale fotoviewer van Windows 7 wordt alles wel vertoond bij extra eigenschappen, maar als ik een foto hier op het forum de EXIF wil bekijken, dan zie ik daar niets meer van. Zit er misschien nog een extra instelling in Windows 7 waar ik wat aan heb of zo?
Op mijn oude PC had ik Opanda en dat werkte perfcet. Echter geen idee of dat werkt op Windows 7.
Gaarne advies.
Gerrit
EXIF Viewer & WIndows 7
- JerryBig
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
EXIF Viewer & WIndows 7
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
-
Onlinegijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: EXIF Viewer & WIndows 7
Beste Gerrit,
Wat zegt de website van Opanda daarvan? (even googelen/surfen geeft het antwoord...)
Groeten Gijs
Wat zegt de website van Opanda daarvan? (even googelen/surfen geeft het antwoord...)
Groeten Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- JerryBig
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Op de webiste van Opanda is geen sprake van Windows 7 (althans ik kan het niet vinden en had daar dus al gekeken). Vandaar mijn vraag. Natuurlijk is de kans groot dat als het op Vista werkt het ook wel op 7 werkt, maar toch... better save than sorry.
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik neem aan dat PhotoMe wel werkt onder Windows 7. Ik heb geen Windows 7 installatie, dus garandeer het niet. Het is sowieso een erg handig programma!
http://www.photome.de/home.html
http://www.photome.de/home.html
de PhotoME site schreef:PhotoME runs in many operating systems, Windows 98 SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista and the new Windows 7.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Kijk eens aan. Had ik niet gezien toen ik even rondkeek.remoss schreef:de PhotoME site schreef:PhotoME runs in many operating systems, Windows 98 SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista and the new Windows 7.