Model fotografie
- prol
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Model fotografie
Top! 

Nikon D4, Nikon 14-24 2.8, Nikon 24-70 2.8, AFS, Nikon 70-200 2.8 VRII, VR Micro-Nikkor 105 mm f 2.8 G, Redged TSC 424 Benro B3 Ballhead statief
Elinchrom 250 - 500 BXRi, Elinchrom Deep Octa, Elinchrom rotalux 175 cm, Elinchrom Quadra 2x S-kop
Elinchrom 250 - 500 BXRi, Elinchrom Deep Octa, Elinchrom rotalux 175 cm, Elinchrom Quadra 2x S-kop
foto 10 is mijn fav.
qua belichting vind ik deze de mooiste.
Ook de ZW vind ik mooi zacht overkomen.
gr marijke
qua belichting vind ik deze de mooiste.
Ook de ZW vind ik mooi zacht overkomen.
gr marijke
Het zijn mooie foto's, maar je lampen hebben niet allemaal dezelfde kleur. Daarom krijg je van die vreemde kleurovergangen.mboots schreef:Als je aanbevelingen / tips hebt graag!!!
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Valt met name op bij foto nummer 8. Links en rechts de kleurverschillen in de heldere delen van het gezicht.
Die wel erg heldere zijkantjes kan mij niet echt bekoren, maar dat is een persoonlijke kwestie.
Het staat bekend als een "tang"verlichting. Het onderwerp zit als het ware ingeklemd tussen een "tang" van helder licht.

(Die kleurverschillen in het licht valt ook op bij 4, 5 en 12, maar in iets mindere mate).
Die wel erg heldere zijkantjes kan mij niet echt bekoren, maar dat is een persoonlijke kwestie.
Het staat bekend als een "tang"verlichting. Het onderwerp zit als het ware ingeklemd tussen een "tang" van helder licht.

(Die kleurverschillen in het licht valt ook op bij 4, 5 en 12, maar in iets mindere mate).
Vriendelijke groet, Léon Obers
Hallo,
Wat een mooie serie zeg, heb het zelf ook een aantal keren gebrobeerd maar het valt niet mee, wel heel leuk om te doen, wat gebruik je voor de belichting?
Gr Lex
Wat een mooie serie zeg, heb het zelf ook een aantal keren gebrobeerd maar het valt niet mee, wel heel leuk om te doen, wat gebruik je voor de belichting?
Gr Lex
Mooi, het krappe kaderen spreekt mij erg aan.
Nummer 9 is mijn favoriet.
Groeten,
Bram
Nummer 9 is mijn favoriet.
Groeten,
Bram
Mijn favos:
Nummer 7 (als die riem nu nog iets neutraler of weg was)
Nummer10 (rug van het model is nogal dun...iets softer krijgen?)
Nummer 7 (als die riem nu nog iets neutraler of weg was)
Nummer10 (rug van het model is nogal dun...iets softer krijgen?)
Wauw super!
Foto 1 Als ik het goed heb; Wat voor filter heb je erover gedaan?Of is het een brush? Iets wat jammer, wel leuk voor de achtergrond maar je ziet het ook in de huid en dat vind ik persoonlijk niet heel mooi.
Foto 6 had ik wat meer aan de huidbewerking gedaan.
Voor de rest, echt mooie serie.
Foto 1 Als ik het goed heb; Wat voor filter heb je erover gedaan?Of is het een brush? Iets wat jammer, wel leuk voor de achtergrond maar je ziet het ook in de huid en dat vind ik persoonlijk niet heel mooi.
Foto 6 had ik wat meer aan de huidbewerking gedaan.
Voor de rest, echt mooie serie.