De mooiste lensdop
-
Daniël
Re: De mooiste lensdop
Hij is leuk. De 67mm dop van mij is ook mooi zie ik. Ziet er namelijk hetzelfde uit 
-
Daniël
Die heb ik gisteren ook gehaald. Komt nog best een stoot lucht uit. Zal wel goed werken in de zomer straks 
-
ipaul
Die doet het in de winter ookdcschuiling schreef:Komt nog best een stoot lucht uit. Zal wel goed werken in de zomer straks
- Matthieu
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
de dop zou nog mooier zijn geweest als hij scherp zou zijn :mrgreen:
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
- Léon Obers
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
Ik heb zo niet een foto bij de hand, maar de mooiste lensdoppen die ik heb zijn van mijn oudere reeks Voigtländer lenzen.
Metalen doppen. Voor op de lens een schroefbare afsluitdop (via de filterdraad).
Voor op de metalen zonnekappen, ook metalen afsluitdoppen, maar dan met een donkerblauw vilten rand in de binnenrand van de dop, zodat het erop schuiven mooi gedempt, zonder beschadigingen en prettig klemmend op de zonnekap gaat. Je kunt de lenzen dan inclusief zonnekap toch netjes afgesloten opbergen. De zonnekap zelf zit stevig via een bajonetsluiting ingeklikt.
Metalen doppen. Voor op de lens een schroefbare afsluitdop (via de filterdraad).
Voor op de metalen zonnekappen, ook metalen afsluitdoppen, maar dan met een donkerblauw vilten rand in de binnenrand van de dop, zodat het erop schuiven mooi gedempt, zonder beschadigingen en prettig klemmend op de zonnekap gaat. Je kunt de lenzen dan inclusief zonnekap toch netjes afgesloten opbergen. De zonnekap zelf zit stevig via een bajonetsluiting ingeklikt.
Vriendelijke groet, Léon Obers