Hier nog een paar fototjes.
http://users.skynet.be/mario.bourgois/
Maastricht
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Maastricht
Je kan ze beter even direct op het forum plaatsen. Voorbeeldje:
Met deze code...
...krijg je dit...

De foto hierboven lijkt recht gezet te zijn op de rechter zijkant. Daardoor is de rest van de foto schever dan nodig. Je kan denk ik beter de foto iets linksom draaien, zodat aan beide kanten de zaak een iets scheef is. Of even rechttrekken. Dat kan prima in Photoshop CS3 dat je hebt gebruikt.
Met deze code...
Code: Selecteer alles
[img]http://users.skynet.be/mario.bourgois/kerk.jpg[/img]

De foto hierboven lijkt recht gezet te zijn op de rechter zijkant. Daardoor is de rest van de foto schever dan nodig. Je kan denk ik beter de foto iets linksom draaien, zodat aan beide kanten de zaak een iets scheef is. Of even rechttrekken. Dat kan prima in Photoshop CS3 dat je hebt gebruikt.
ik heb al proberen van de foto's rechtstreeks op het forum te plaatsen maar geef telkens aan dat hij de foto's niet kan openen, of niet de goede indeling is.
gelieve wat hulp.
alvast bedankt.
gelieve wat hulp.
alvast bedankt.
Heb nochtans niets aan de foto geweizigd of proberen te corrigeren.
Je leert het meest zo.(denk ik)
Je leert het meest zo.(denk ik)
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Met de foto's is niets mis, ook niet wat het formaat betreft. Kijk even goed naar het voorbeeld dat ik hierboven geef.snoezie schreef:ik heb al proberen van de foto's rechtstreeks op het forum te plaatsen maar geef telkens aan dat hij de foto's niet kan openen, of niet de goede indeling is.
gelieve wat hulp.
- Ruud46
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik had in het begin ook problemen maar deze reactie van Roel was voor mij de oplossing van het probleem.
Je hebt de BBCode uitgeschakeld, die moet ingeschakeld zijn voor het plaatsen van afbeeldingen. In je gebruikerspaneel kun je bij foruminstellingen / wijzig berichtstandaarden de BBCode aanzetten.
Wellicht ook jouw probleem?
Je hebt de BBCode uitgeschakeld, die moet ingeschakeld zijn voor het plaatsen van afbeeldingen. In je gebruikerspaneel kun je bij foruminstellingen / wijzig berichtstandaarden de BBCode aanzetten.
Wellicht ook jouw probleem?