Patrick schreef:Jammer dat de sneeuw zo uitgebeten is Marcel. Niet meer te herstellen?Mfoto 2008 schreef:De omgeving rond Ulvenhout was het doel.
4x FOTO
Ik heb voor alle zekerheid de histogrammen nog even bekeken. Volgens mij clipt de boel flink aan de rechterkant. Ik zie in ieder geval hele stukken die helemaal wit zijn... Zonde denk ik, want het zijn prima platen!Mfoto 2008 schreef:Patrick schreef:Jammer dat de sneeuw zo uitgebeten is Marcel. Niet meer te herstellen?Mfoto 2008 schreef:De omgeving rond Ulvenhout was het doel.
4x FOTO
Op mijn monitor niets van te merken, Patrick.
Ook hier net onder "het kanaal" geen spatje. Maar wij zijn natuurlijk al verwend de afgelopen dagen. EN het is wel goed voor de ijs-aangroei natuurlijk.Riemke schreef:Bizar! Ik had vanavond mijn broertje aan de telefoon. Hij woont in A'dam en daar lag dus ook helemaal geen sneeuw
Patrick schreef:Ik heb voor alle zekerheid de histogrammen nog even bekeken. Volgens mij clipt de boel flink aan de rechterkant. Ik zie in ieder geval hele stukken die helemaal wit zijn... Zonde denk ik, want het zijn prima platen!Marcel schreef:Op mijn monitor niets van te merken, Patrick.