mooie locatie ik vind de lichtbundels en het zand? iets overdone maar verder mooi.
gr Paul
Antelope Canyon - Arizona
- paulg
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Antelope Canyon - Arizona
D7000, D80 met grip, af nikkor 28-85mm 3.5-4.5, tamron70-300 f4-5,6 DI VC usd, tamron 17-50 2.8 ,cokin P, Lensbaby Composer. sb 700,sb 24 nikon f2,8 macro 60mm
Mooie foto's; heel herkenbaar, en ik zou zo weer terugwillen. Ik zie dat je het juiste weer (zonnig) hebt gehad.
Ben daar zelf in de zomer van 2008 geweest. Had ver van te voren een fototour geboekt, maar die reservering liep helemaal mis. Twee dagen voordat we daar waren en andere gewone tour moeten boeken wat achteraf veel beter uitpakte. Ik had nu zowat mijn eigen, persoonlijke gids die z'n best deed om het goed te maken, ipv. van dit:

Las toevallig een stuk van fotograaf Bruce Barnbaum die sinds 1980 al deze canyons fotografeert, dat er nog een derde slot canyon is, naast de huidige Upper en Lower Antelope Canyon. Deze derde schijnt 6 mijl verder stroomopwaards te liggen en is de eigenlijke/oorspronkelijke Upper Antelope Canyon, maar is niet toegankelijk voor het publiek.
Nu weer on-topic: mooie foto; heb je nog meer (van de trip)?
Roel
Toevallig ook op Page/Lake Power Campground gestaan?Texas Jack schreef:Waren dit jaar met een camper op pad en onder andere daar neergestreken
Ben daar zelf in de zomer van 2008 geweest. Had ver van te voren een fototour geboekt, maar die reservering liep helemaal mis. Twee dagen voordat we daar waren en andere gewone tour moeten boeken wat achteraf veel beter uitpakte. Ik had nu zowat mijn eigen, persoonlijke gids die z'n best deed om het goed te maken, ipv. van dit:

Las toevallig een stuk van fotograaf Bruce Barnbaum die sinds 1980 al deze canyons fotografeert, dat er nog een derde slot canyon is, naast de huidige Upper en Lower Antelope Canyon. Deze derde schijnt 6 mijl verder stroomopwaards te liggen en is de eigenlijke/oorspronkelijke Upper Antelope Canyon, maar is niet toegankelijk voor het publiek.
Nu weer on-topic: mooie foto; heb je nog meer (van de trip)?
Roel
Ja wij hebben inderdaad op die campground gestaan, prachtige campground trouwensrovinge schreef: Toevallig ook op Page/Lake Power Campground gestaan?
Roel

Ik heb nog veeeeel meerrovinge schreef: Nu weer on-topic: mooie foto; heb je nog meer (van de trip)?
Roel

Leuke foto trouwens met alle fotografen op een rij

Nummer 1 kijkt echt heerlijk weg en lijkt wel genomen op een andere planeet... :mrgreen: