advies gevraagd

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Bea
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: advies gevraagd

Bericht door Bea » za jan 09 2010 6:13 pm

Probleem opgelost dankzij twee D90ers :)
Het kwam inderdaad doordat het AF-hulplicht niet aan stond, wist niet dat dat zo'n verschil zou maken :shock:

Bedankt voor de tip Eelco. Heb besloten dit objectief niet te kopen via de persoon van MP (al denk ik niet dat het dezelfde is).
Wil eerst tijdens een bijeenkomst eens testen of het inderdaad verschil maakt en spaar nog even door voor een nieuwe.

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » za jan 09 2010 6:22 pm

Bea schreef:Probleem opgelost dankzij twee D90ers :)
Het kwam inderdaad doordat het AF-hulplicht niet aan stond, wist niet dat dat zo'n verschil zou maken :shock:

Bedankt voor de tip Eelco. Heb besloten dit objectief niet te kopen via de persoon van MP (al denk ik niet dat het dezelfde is).
Wil eerst tijdens een bijeenkomst eens testen of het inderdaad verschil maakt en spaar nog even door voor een nieuwe.

:mryellow: :mryellow: We doen het graag.....
http://500px.com/EelcoVandeKamp

john-hendriks

Bericht door john-hendriks » za jan 09 2010 7:17 pm

ik ben het met een eerdere schrijver eens voor wat betreft de keuze tussen 17-55 en 24-70. Bij dat laatste glas op een DX ben je een heel stuk groothoek kwijt. De 24-70 is bedoeld voor de FX-groep. Ik ben zeer tevreden over mijn 17-55 op een d300S. Superobjectief. Alleen als je serieus over wil stappen op full-frame zou ik de 27-70 overwegen. Succes met je beslissing.

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”