1.

2.

Het helemaal recht krijgen van dit soort plaatjes is gewoon erg lastig zonder echt aan de foto te gaan trekken. Hij is uitgelijnd op vertikale kolommen aan de linkerkant van het pad. Als ik 'm kloksgewijs draai, dan ligt het pand ineens helemaal scheef. Eigenlijk zou ik het perspectief eruit moeten trekken, wat voor zover ik weet net kan met Capture NX.Mfoto 2008 schreef:Bij de tweede moet de horizon even rechtgetroken worden.
Ja, dat was een gevalletje mazzel. Ik weet niet hoeveel graven er zijn met slechts "Moeder" en "Vader" erop, maar deze stond precies op een mooie plek. Ik was overigens vooral voor de plek "gevallen", en de tekst was een toevalstreffer. Ik ben ook heel terughoudend met het plaatsen van dit soort foto's, maar deze vond ik van alle kanten kunnen. Overzichtsfoto's vind ik ook prima, of hele oude graven. En dus dit soort anonieme graven. En de buitencategorie van de oorlogsgraven; daar gelden wat mij betreft hele andere regels.ALE schreef:1 is een knappe foto Patrick. Ook goed dat je de privacy van de overledenen het gerespecteerd.