Natural light, natural beauty

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Natural light, natural beauty

Bericht door Riemke » zo jan 10 2010 12:23 am

Omdat ik op dit moment helaas niet zoveel tijd heb voor de fotografie een foto uit mijn archief, die ik met alle kennis die ik de afgelopen tijd weer opgedaan heb op het gebied van nabewerking, opnieuw bewerkt heb.Het was een van de eerste foto's die ik met de Nikon 85 mm 1.4 gemaakt heb. Ik heb dit objectief nog steeds en gebruik het bijna altijd voor mijn portretten. :D De foto is gemaakt met natuurlijk invallend licht, waarbij ik het licht iets getemperd heb met een stuk in-between vitrage. Model: Floor.

Afbeelding
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Natural light, natural beauty

Bericht door JacTrum » zo jan 10 2010 12:32 am

Mooie foto en mooie meid Riemke. Maar ik vind de huid te vlak (gemaakt), waardoor het gezicht nogal popperig wordt.Gelukkig leven de ogen genoeg om te zien dat het om een echte vrouw gaat. Maar hoe heb je dat gedaan?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

prol
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door prol » zo jan 10 2010 8:56 am

Netjes gedaan
ik vindt het helemaal niet popperig, meiden van deze leeftijd kunnen kunnen deze bewerking wel hebben.

groetjes Peter
Nikon D4, Nikon 14-24 2.8, Nikon 24-70 2.8, AFS, Nikon 70-200 2.8 VRII, VR Micro-Nikkor 105 mm f 2.8 G, Redged TSC 424 Benro B3 Ballhead statief
Elinchrom 250 - 500 BXRi, Elinchrom Deep Octa, Elinchrom rotalux 175 cm, Elinchrom Quadra 2x S-kop

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » zo jan 10 2010 9:04 am

Mooie foto, Riemke. Ga wel mee met het commentaar van Jac, de huid is iets te glad.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

MARS
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MARS » zo jan 10 2010 10:02 am

Mooi gelukt Riemke, een mooie portretfoto.

groet,

Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

rovinge

Bericht door rovinge » zo jan 10 2010 10:25 am

Mooie foto, over het algemeen niet te vlak behalve bij de rechterkant van d'r neus naar d'r wang. Ik zie de neuslijn niet meer.

Roel

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”