Capture NX "How to serie"
Re: Capture NX "How to serie"
Ok bedankt, morgen even uitlaten printen op mijn vrouw d'r werk scheelt weer een hoop papier en inkt.
mvg
Robert
mvg
Robert
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Het scheelt JOU papier en inkt, maar waarom zou je het überhaupt printen? Op zich is dat toch helemaal niet nodig?nikonshooter schreef:Ok bedankt, morgen even uitlaten printen op mijn vrouw d'r werk scheelt weer een hoop papier en inkt.

@ Patrick
Bedoel je die pdf gewoon op de achtergrond? Ik vind dat persoonlijk niet zo fijn werken, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden die ik niet ken.
mvg
Robert
Bedoel je die pdf gewoon op de achtergrond? Ik vind dat persoonlijk niet zo fijn werken, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden die ik niet ken.
mvg
Robert
- Gobert
- Clublid
Zo, mooie hard-copy gemaakt. Mooi ingebonden.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Open houden in een venster. Als je een tweede scherm hebt, of een scherm met een hele hoge resolutie, dan kan je 'm er ook naast zetten.nikonshooter schreef:Bedoel je die pdf gewoon op de achtergrond? Ik vind dat persoonlijk niet zo fijn werken, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden die ik niet ken.
Ik heb er even naar gekeken, maar als ik 'm al zou printen, dan zou ik 'm zeker verkleinen om een en ander handelbaarder te houden. Dat kan ook makkelijk als ik zie hoe een en ander vormgegeven is.
- rpelt
- Forumlid
- Contacteer:
Bedankt Frank, vannacht maar even uitprinten op mijn werk
Roel Pelt
Roel Pelt
Nikon D700 + MB-D10 / Nikkor 24-70 F2.8 / Nikkor 70-200 F2,8 VR / Nikkor 50 f1,4d / Nikkor 85 F1,8
Sigma 15-30 / SB-900 / TC 17 II ? Nikon V! met 10/30
Sigma 15-30 / SB-900 / TC 17 II ? Nikon V! met 10/30
- Frank K
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Inmiddels meer dan 115 downloads. Ik hoop dat het bij iedereen het zelfde effect heeft als bij mij , nl beter thuis raken in Capture NX(2) en de waardering ervoor.
Gr. Frank
Gr. Frank
NCN 3881
Helemaal top.
De NCN curcus Capture NX voor beginners laat nog even op zich wachten dus is dit alvast iets moois om er vast wat vertrouwder mee te worden!
Dank je wel.
Groet Richard.
De NCN curcus Capture NX voor beginners laat nog even op zich wachten dus is dit alvast iets moois om er vast wat vertrouwder mee te worden!
Dank je wel.
Groet Richard.