Eerste Modellen Voor Me Flitsset Test

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Guy

Eerste Modellen Voor Me Flitsset Test

Bericht door Guy » do jan 14 2010 6:36 pm

Hallo,

2 weken geleden even me flits set meegenomen naar vrienden en wat foto's gemaakt.

1 Helaas was hier de achtergrond niet helemaal goed verlicht dus beetje grijs.
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Arend-ho

Re: Eerste Modellen Voor Me Flitsset Test

Bericht door Arend-ho » do jan 14 2010 6:57 pm

mm die huid kan wel wat strakker :D
verder complimenten denk ik wel
ik ken de beesten verder niet. dus vind ze al snel mooi als ik ze zo uitgebeeld zie.
nr5 vind ik wel een lekkere wegkijker. [ edit: wel jammer dat hij/zij er niet helemaal op staat ]

zijn ze een beetje geduldig als model ??

Arend
Laatst gewijzigd door Arend-ho op do jan 14 2010 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

KvP
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door KvP » do jan 14 2010 8:12 pm

De 1e 3 vind ik knappe platen, vooral de slang heeft een mooie compo en is lekker scherp.
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F

BUG322

Bericht door BUG322 » do jan 14 2010 8:44 pm

Nr 3 mooi gedaan!!

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door LOKA » do jan 14 2010 10:29 pm

Zo dit zijn weer fraaie foto's hoor, ik kan hier ook eigenlijk niets op aan merken. :lol:
Gewoon weer toppie.

Groetjes Karin

Guy

Bericht door Guy » do jan 14 2010 10:55 pm

Arend-ho schreef:
zijn ze een beetje geduldig als model ??

nou ze slapen overdag dus de eerste minuut moet je het ervan nemen anders worden ze toch wel een beetje ongeduldig;)
vooral die van de laatste foto's die bewoog erg veel is ook beest van zeker 30cm en nogal happerig;) zonder handschoenen niet te hanteren haha:P

Thanks iedereen voor de complimenten.

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door roes » vr jan 15 2010 9:18 pm

deze serie is je goed gelukt Guy , mooie beesten die reptielen vooral de koningspython op foto 1 is erg mooi gelukt ( goede compo en warme kleuren ). :D

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Guy

Bericht door Guy » vr jan 15 2010 11:07 pm

roes schreef:deze serie is je goed gelukt Guy , mooie beesten die reptielen vooral de koningspython op foto 1 is erg mooi gelukt ( goede compo en warme kleuren ). :D

groeten jos
Bedankt :D

ja zeker mooie dieren :D heb er thuis ook paar rondlopen ;)
en ja die compo van Python is idd erg mooi maar heeft ie toch echt zelf gedaan haha;)

greetzz

HH nikon
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door HH nikon » vr jan 15 2010 11:37 pm

Foto 1 en 2 vind ik de beste. Zou alleen nr 1 iets meer gecropt hebben (stukje links en boven weghalen).
Jammer van nr 5 (dat ie er dus niet helemaal op staat) was anders een hele sterke geweest.
Grtz, Hans
No Guts No Glory!

nikonshooter

Bericht door nikonshooter » vr jan 15 2010 11:50 pm

Hallo HH Nikon

Mooie foto's hoor.
Heb je die foto's in de bak geschoten of heb je ze eruit gehaald.
Ik ben eigenlijk met het foto's maken van mijn kameleon verslingerd geraakt aan fotografie. Het fotograferen viel niet mee
met al die rare lampen (uv licht, rode tl ed.) die je nodig hebt in een terrarium.
Vandaar mijn vraag. Ik zelf had de mooiste resultaten met de foto's als hij zomers lekker in zijn kooi in de tuin stond in het zonnetje :wink2:

mvg
Robert

Guy

Bericht door Guy » za jan 16 2010 11:47 am

nikonshooter schreef:Hallo HH Nikon

Mooie foto's hoor.
Heb je die foto's in de bak geschoten of heb je ze eruit gehaald.
Ik ben eigenlijk met het foto's maken van mijn kameleon verslingerd geraakt aan fotografie. Het fotograferen viel niet mee
met al die rare lampen (uv licht, rode tl ed.) die je nodig hebt in een terrarium.
Vandaar mijn vraag. Ik zelf had de mooiste resultaten met de foto's als hij zomers lekker in zijn kooi in de tuin stond in het zonnetje :wink2:

mvg
Robert

Heej,

Ik heb de foto's gemaakt in zo'n tentje, dus takje erin beestje uit bak erop en schieten maar haha.

Kameleon erg mooi ook ja die heb ik tijdje geleden ook op de foto gezet wel in de bak en dan op jacht naar krekels wel aparte foto geworden met die lange tong uit zijn bek haha.

Greetz
Guy

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » za jan 16 2010 12:55 pm

Hoi Guy,

Nr 3 springt er voor mij ook uit. Ik lees flitsset en tentje. Ongetwijfeld heb ik voorgaande berichten van je gemist :oops: maar kun je nog eens iets vermelden over de op- en instelling van je lichtbronnen. Met name ben ik altijd erg geïnteresseerd in de instellingen van je lichtbronnen t.o.v. elkaar.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Guy

Bericht door Guy » za jan 16 2010 8:32 pm

ALE schreef:Hoi Guy,

Nr 3 springt er voor mij ook uit. Ik lees flitsset en tentje. Ongetwijfeld heb ik voorgaande berichten van je gemist :oops: maar kun je nog eens iets vermelden over de op- en instelling van je lichtbronnen. Met name ben ik altijd erg geïnteresseerd in de instellingen van je lichtbronnen t.o.v. elkaar.
Groet,

ALE
Heej Arthur

haha nou heb een flitssetje gekocht eigenlijk meer voor de model fotografie maar ja dit kan er ook goed mee natuurlijk;)
dat tentje is van die vrienden van me.
en kwa opstelling tentje op bureau waar ik helaas niet de lampen echt naast kon zetten dus heb ze schuin van voren door de zijkanten heen laten flitsen. en dan de linker meer op beest gericht en de rechter op de achtergrond welke instellingen op de flitser weet ik nie meer helaas.

Greetzz

Guy

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”