Resultaat :

Bedankt voor het kijken.
Mvg,
Den Door.
Enkel de rechterkant is een beetje gecropt (donkere kant), foto is genomen met de 80-200mm AF/D - F/2.8, beeldvullend. Daarom is er geen ruimte rondom.strangeartefact schreef:had wel iets ruimer gemogen rondom de kat, wat meer achtergrond dus in mij ogen(maar wie ben ik he).
Als hij vertelt dat hij een nieuwe flitsset heeft gok ik dat het een flitser is. Ik vind 'm wel wat hard geflitst. Hierboven wordt gezegd dat de kleuren warm zijn, daar ben ik het niet zo mee eens. Ook de stevige 'vignettering' in de hoeken/randen vind ik niet passend bij deze foto.nikonshooter schreef:Mooie scherpe foto van een schat van een kat.
Hij heeft mooie blinkies in zijn ogen, is dat nu een raam of fitser![]()
mvg
Robert
Inderdaadger k. schreef: Zo te zien met een NIKON gemaakt.
Tom schreef:Als hij vertelt dat hij een nieuwe flitsset heeft gok ik dat het een flitser is. Ik vind 'm wel wat hard geflitst. Hierboven wordt gezegd dat de kleuren warm zijn, daar ben ik het niet zo mee eens. Ook de stevige 'vignettering' in de hoeken/randen vind ik niet passend bij deze foto.nikonshooter schreef:Mooie scherpe foto van een schat van een kat.
mvg
Robert
Scherpte is prima in orde, DOF had wmb wat groter gekund, maar dat is een kwestie van smaak, en het is geenszins verkeerd.
Dit zijn toch fotobeoordelingen? Iemand post dat toch om zijn foto beoordeeld te krijgen, en dan moet hij/zij zich daar maar niet teveel van aantrekken? Waar slaat dat precies op?Reest schreef:Tom schreef:Als hij vertelt dat hij een nieuwe flitsset heeft gok ik dat het een flitser is. Ik vind 'm wel wat hard geflitst. Hierboven wordt gezegd dat de kleuren warm zijn, daar ben ik het niet zo mee eens. Ook de stevige 'vignettering' in de hoeken/randen vind ik niet passend bij deze foto.nikonshooter schreef:Mooie scherpe foto van een schat van een kat.
mvg
Robert
Scherpte is prima in orde, DOF had wmb wat groter gekund, maar dat is een kwestie van smaak, en het is geenszins verkeerd.
Dendoor: niet teveel van aantrekken....
schitterende foto !