1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Inderdaad het zijn vakantiekiekjes... ik geef niet op... die scherpte gaat komen...M.Oorthuis schreef:Ik zie alleen maar vakantiekiekjes. Leuk voor het familiealbum.
Bovendien zijn ze allemaal onscherp.
Ik vind het een leuke serie, die zeker in "fotopresentaties" getoond mag worden, er wordt immers niet om een beoordeling gevraagd. De scherpte die de heer Oorthuis wil zien is m.i. alleen met nabewerking te bereiken, maar daar houdt ook niet iedereen van. Kortom ik ben het met Bookkeeper eens dat zijn commentaar hier niet geheel op zijn plaats is.M.Oorthuis schreef:Ik zie alleen maar vakantiekiekjes. Leuk voor het familiealbum.
Bovendien zijn ze allemaal onscherp.
Zoek even op het forum, of stel de vraag in een apart draadje in de sectie "Fotobewerking en archivering". Dat lijkt me een betere plaats.Bookkeeper schreef: iemand tips voor een manual van capture NX2 ??
Liever niet in een draadje in Foto presentaties zo afwijken van het onderwerp...pietje-nukem schreef:hier staan Nikon Capture nx2 tip's and trick's pdf'sBookkeeper schreef:Mijn eerste bewerking ... hhhmmm heb de handleiding niet gelezen van Capture NX2 maar toch... iemand tips voor een manual van capture NX2 ??
of allemaal in 1 file van 17,5 mb