viewNX
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: viewNX
Beste Evert,
Welkom op dit forum.
Kan je wat nadere toelichting geven?
-besturingssysteem,
-versie van de software?
Groeten, GIjs Sandberg
Welkom op dit forum.
Kan je wat nadere toelichting geven?
-besturingssysteem,
-versie van de software?
Groeten, GIjs Sandberg
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Het besturingssysteem is Vista en viewnx is de laatste nieuwe versie (nikon pas aangeschaft en totaal leek op terrein fotografie, maar wel zin in deze nieuwe hobby).
Ondertussen denk ik dat ik elders op een Engelstalig forum de oplossing heb gevonden. Ik heb gewoon in windowsvista de folder mijnnwebsites bij msn verwijderd en.....geen probleem meer.
Evert
Ondertussen denk ik dat ik elders op een Engelstalig forum de oplossing heb gevonden. Ik heb gewoon in windowsvista de folder mijnnwebsites bij msn verwijderd en.....geen probleem meer.
Evert
-
- Forumlid
Zou je die oplossing misschien -iets uitgebreider- kunnen beschrijven? Ik heb het zelfde "probleem".Evertsto schreef: Ondertussen denk ik dat ik elders op een Engelstalig forum de oplossing heb gevonden. Ik heb gewoon in windowsvista de folder mijnnwebsites bij msn verwijderd en.....geen probleem meer.
Evert
Bij voorbaat dank!
No Guts No Glory!
Best HH Nikon,,
Kan me niet precies meer herinneren war ik het gevonden heb, maar volgens mij staat in de verkenner onder documenten een map mijn websites op msn of mijn msn websites. En die heb ik gewoon verwijderd.
Anders gewoon even met linkermuisknop op de windowsbolletje en in de zoekopdracht even een zoekterm ingeven. Succes
Kan me niet precies meer herinneren war ik het gevonden heb, maar volgens mij staat in de verkenner onder documenten een map mijn websites op msn of mijn msn websites. En die heb ik gewoon verwijderd.
Anders gewoon even met linkermuisknop op de windowsbolletje en in de zoekopdracht even een zoekterm ingeven. Succes
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik kon me herinneren dat het al eerder gemeld was. Heb dit terug kunnen vinden:
Re: Nikon RAW Codec
door Frits » 03 jun 2009 09:44
Het probleem is opgelost met behulp van Nikon. Daar vertelde men mij, dat het programma op de een of andere manier vastloopt door Live-ID.
Nikon gaf als oplossing het volgende aan: Wij raden u aan om 'My Websites on MSN' te verwijderen op de volgende locatie: C:\documents and settings\users\[username]\appdata\roaming\microsoft\windows\network shortcuts (geldt voor Windows XP.
Omdat mijn OS Windows Vista is was het even zoeken waar die netwerk shortcut stond, maar dat is uiteindelijk gelukt.
Frits
Jolanda
Re: Nikon RAW Codec
door Frits » 03 jun 2009 09:44
Het probleem is opgelost met behulp van Nikon. Daar vertelde men mij, dat het programma op de een of andere manier vastloopt door Live-ID.
Nikon gaf als oplossing het volgende aan: Wij raden u aan om 'My Websites on MSN' te verwijderen op de volgende locatie: C:\documents and settings\users\[username]\appdata\roaming\microsoft\windows\network shortcuts (geldt voor Windows XP.
Omdat mijn OS Windows Vista is was het even zoeken waar die netwerk shortcut stond, maar dat is uiteindelijk gelukt.
Frits
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
-
- Forumlid
Bedankt voor de reakties maar helaas....
Kon de map "mijn websites op MSN" met enig zoeken uiteindelijk vinden en heb deze verwijdert.
Het probleem (melding "niet gevonden Windows Life ID" of zoiets) is er nog steeds (ook na even opnieuw opstarten
).
Iemand nog een hint? (ik gebruik overigens Vista).
Grtz, Hans
Kon de map "mijn websites op MSN" met enig zoeken uiteindelijk vinden en heb deze verwijdert.
Het probleem (melding "niet gevonden Windows Life ID" of zoiets) is er nog steeds (ook na even opnieuw opstarten

Iemand nog een hint? (ik gebruik overigens Vista).
Grtz, Hans
No Guts No Glory!