http://nikon.nl/nl_NL/products/product_ ... lue=NIKKOR Lenses&Subnav1Param=Auto Focus Lenses&Subnav2Param=DX&Subnav3Param=0&RunQuery=l3&ID=391
In de praktijk is dat geen "gat" te noemen.joepert schreef:Uitstekende combinatie. Top of the line op DX-gebied. Enige nadeel is dat je, als je verder wil uitbreiden, richting tele, tussen 55 en 70 mm een gat krijgt.
Ik heb ook de 70-200 2.8 vr er bij , en ik kan nu niet zeggen dat ik het verschil of gat tussen de 17-55 2.8 als een probleem ervaar ,joepert schreef:Uitstekende combinatie. Top of the line op DX-gebied. Enige nadeel is dat je, als je verder wil uitbreiden, richting tele, tussen 55 en 70 mm een gat krijgt.
Nou, alweer een 'probleem' opgelost danton schreef:Ik heb ook de 70-200 2.8 vr er bij , en ik kan nu niet zeggen dat ik het verschil of gat tussen de 17-55 2.8 als een probleem ervaar ,joepert schreef:Uitstekende combinatie. Top of the line op DX-gebied. Enige nadeel is dat je, als je verder wil uitbreiden, richting tele, tussen 55 en 70 mm een gat krijgt.
integendeel.
Ik, ja ik weerjoepert schreef: Nou, alweer een 'probleem' opgelost dan
Het zijn ook altijd dezelfdenflitslicht schreef:Ik, ja ik weerjoepert schreef: Nou, alweer een 'probleem' opgelost dan, maak de meeste foto's tussen 50 en 70 mm
Dat was de belangrijkste reden dat ik mijn 17-55 heb ingeruild voor een 24-70. Een bijkomende reden is dat ik FX-compatible objectieven wil hebben. Als je denkt aan de beste groothoekzoom en beste korte telezoom van Nikon, 14-24 en 70-200, dan is de maat 17-55 een beetje raar. Aan de andere kant is die 17mm wel prettig op DX.
Mogelijk wordt dit veroorzaakt door een verhoogde zuurgraad in je zweet.Tom schreef:Worden bij jullie (als je 'm intensief gebruikt dan) die rubbers ook zo viezig? Ik zal wel vies zweet hebben ofzo, maar bij mij gaan ze wit uitslaan. Op de body geen last van trouwens.
Zeer herkenbaarReneG schreef:Mogelijk wordt dit veroorzaakt door een verhoogde zuurgraad in je zweet.Tom schreef:Worden bij jullie (als je 'm intensief gebruikt dan) die rubbers ook zo viezig? Ik zal wel vies zweet hebben ofzo, maar bij mij gaan ze wit uitslaan. Op de body geen last van trouwens.
Andere soort rubber Wellicht. Ik heb ze ook allebei, en ze slaan (nog?) niet wit uit.KvP schreef:Zeer herkenbaaris dit niet schoon te krijgen, mij lukt het nog steeds niet.
Het is alleen met deze lens, mijn 80-200 afs heeft dit niet