70-200mm nikon vr-I
70-200mm nikon vr-I
Ik ben van plan een tweede hands 70-200mm vr-I te kopen nu de nieuwe versie uit is. Zelf dacht ik dat hij op dit moment nog rond de 1000,= zou moeten doen tweede hands. Is dit een realistische inschatting denken jullie?
Re: 70-200mm nikon vr-I
Is aardig goede schatting.
MP heb ik ze al zien staan van € 1100.
2ehands via een winkel kan hoger uitvallen. Maar dan moet je pingelen
MP heb ik ze al zien staan van € 1100.
2ehands via een winkel kan hoger uitvallen. Maar dan moet je pingelen
Ik heb inderdaad op marktplaats ook al gezien dat de maximale biedingen ongeveer 1100,= zijn en ik heb dit ook al geboden. Maar de verkopers willen er eigenlijk allemaal ongeveeer 1300,= voor hebben. Dus denk dat Marktplaats binnenkort nogal vol komt te staan voordat deze mensen realiseren dat 1300 niet meer betaald gaat worden.
- hvds
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
voor 1100 zou ik geen afscheid nemen van mijn 70-200 VR I.
krijg al meer als ik hem inruil op een 70-200 VR II
denk dat 1250-1300 meer reel is dan 1000 euro voor een goed en niet te oud exemplaar
groet
Henri
krijg al meer als ik hem inruil op een 70-200 VR II
denk dat 1250-1300 meer reel is dan 1000 euro voor een goed en niet te oud exemplaar
groet
Henri
Nikon & Canon camera’s met glaswerkjes waar altijd wel wat beters voor te vinden zal zijn, maar waar ik best tevreden mee ben.
in the race for quality there is no finish line!
in the race for quality there is no finish line!
Bedankt flits voor de tip.
vraag me alleen af of het wel een goed idee is om er eentje te kopen waaraan net gesleuteld is.
Maar laat de tips maar komen waar ik een goede voor een mooie prijs op de kop kan tikken
vraag me alleen af of het wel een goed idee is om er eentje te kopen waaraan net gesleuteld is.
Maar laat de tips maar komen waar ik een goede voor een mooie prijs op de kop kan tikken
Vorige maand heb ik 1175 betaald. Via marktplaats. Doos met alle documenten en ongebruikte beschermhoes. Als nieuw.
Groet, Guus
Groet, Guus
Als-ie echt in Beverwijk geweest is, is dat alleen maar een pré.wilm10 schreef:Bedankt flits voor de tip.
waarom is dat een pre? als een lens open moet lijkt mij dat geen verbetering!
Heb een nieuwe op het oog. Heb eerste bod van 1000 uitgebracht ben benieuwd wat de reactie is.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
wilm10 schreef:Heb een nieuwe op het oog. Heb eerste bod van 1000 uitgebracht ben benieuwd wat de reactie is.

Een objectief wat er nog netjes uit ziet gaat voor meer als 1200 euro weg, maar misschien heb je geluk..
Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
wel als het bij het NSP in Beverwijk is gebeurd. Hoe vaak lees je hier niet dat mensen een objectief weer "als nieuw" terugkrijgen? Ik ga ervanuit dat een objectief na een recente servicebeurt minder risico op "verborgen gebreken" heeft dan een objectief dat nooit is onderhouden...wilm10 schreef:waarom is dat een pre? als een lens open moet lijkt mij dat geen verbetering!
Hoop uit te komen op 1100,= is namelijk max budget. Zou wel een super mooie prijs zijn, maar goed laten we hopen dat het lukt anders nog maar een maandje doorsparen.
1.100? Ik hoop voor je dat het lukt. Die van mij is zonder enig krasje en gaat voor dat bedrag echt niet weg.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Mark Verheijen schreef:1.100? Ik hoop voor je dat het lukt. Die van mij is zonder enig krasje en gaat voor dat bedrag echt niet weg.

Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp