Hond in de sneeuw

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Passie

Hond in de sneeuw

Bericht door Passie » zo jan 24 2010 8:00 pm

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag op pad geweest met me hond en gewacht op het juiste moment om een mooie foto te maken. Het duurde wel ff maar maar het resultaat mag er wel wezen al zeg ik het zelf.

1.
Afbeelding

Camera: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D60
ISO: 100
Belichting: 1/100 sec.
Diafragma: 8.0
Brandpuntsafstand: 170mm
Flitser gebruikt: Nee

Afwachten op jullie beoordelingen en meningen :wink2:

GdP

Re: Hond in de sneeuw

Bericht door GdP » zo jan 24 2010 11:28 pm

Ziet er goed uit Passie! Alleen ik had hem zonder stok in zijn bek op de foto gezet. En misschien wat groter in beeld?

Passie

Bericht door Passie » zo jan 24 2010 11:33 pm

GdP schreef:Ziet er goed uit Passie! Alleen ik had hem zonder stok in zijn bek op de foto gezet. En misschien wat groter in beeld?
Thx, ik had nog 30mm over van de 200mm dus het had inderdaad nog wat groter gekund. Dit soort momenten zijn natuurlijk uniek en je moet nou maar net geluk hebben dan een hond zo gaat poseren voor je.

GdP

Bericht door GdP » zo jan 24 2010 11:38 pm

Passie schreef:
GdP schreef:Ziet er goed uit Passie! Alleen ik had hem zonder stok in zijn bek op de foto gezet. En misschien wat groter in beeld?
Thx, ik had nog 30mm over van de 200mm dus het had inderdaad nog wat groter gekund. Dit soort momenten zijn natuurlijk uniek en je moet nou maar net geluk hebben dan een hond zo gaat poseren voor je.

Jij bent zijn baas. Dus als je zegt ‘Blijf’, dan moet hij blijven staan. Maar zo te zien is het nogal een eigenwijs type. :)

Passie

Bericht door Passie » zo jan 24 2010 11:47 pm

GdP schreef:
Passie schreef:

Jij bent zijn baas. Dus als je zegt ‘Blijf’, dan moet hij blijven staan. Maar zo te zien is het nogal een eigenwijs type. :)
Haha ja dat zou je denken. Het enige wat ze verstaat is "zit, lig en rol". Verder is ze reuze nieuwsgierig wanneer ze rond losloopt en een stok is der lust en der leven. Heb zelf af en toe moeite om de stok uit der bek te krijgen :P

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”