Optech Pro Loop Strap
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Optech Pro Loop Strap
Wie heeft er ervaring met deze Strap. Ik wil hem aanschaffen voor mijn D700 en extra bevestigingsbandjes kopen voor de D80 aangezien ik ze toch nooit beide tegelijk om mijn nek heb hangen...... wie weet of je van die aparte bandjes kunt krijgen. Ben al aan het zoeken op het grote web maar kan niks vinden.
Tjerioo
Tjerioo
- Cees
- Forumlid
Re: Optech Pro Loop Strap
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Thks, bij cameratools zeiden ze dat ik twee riemen moest bestellenCees Laarman schreef:http://www.procameragear.com/catalog/index.php/cPath/1
"Losse bandjes zijn niet te verkrijgen, u dient dus echt twee exemplaren te bestellen."
Dus toch wel!!!!
- Cees
- Forumlid
Tuurlijk wel, heb hier ook minstens één los setje liggen!
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Ik vond het al vreemd! Wat moet ik nu met twee riemen, ik sjouw me al helemaal suf aan al die spullen. Wil je mij even laten weten welke riempjes ik dan precies moet bestellen... en natuurlijk niet bij Cameratools, die ga ik een ander mailtje sturen. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reagerenCees Laarman schreef:Tuurlijk wel, heb hier ook minstens één los setje liggen!

Hey Luc,
Nou ik heb wel ervaring met deze strap, welke ook gekocht is bij procameragear. Kostte me toen € 15,= incl. verzendkosten uit de VS.
Op zich een geweldige strap met één groot nadeel. Als het wat warm is gaat het gedeelte rond je nek, het deel waar de rek in zit en van foam is, zweten.
Niet fijn en dat los ik op de door camera om m'n schouder te hangen als het warm is.
Sowieso doe ik dat meestal want een D300 met 17-55 of 80-200 weegt natuurlijk wel wat.
Het scheelt wel met de Nikon strap, maar desalniettemin, vind ik het knap looiig, zeker als ik door de duinen struin met m'n stoepenpoepers en puienzeikerd.
Verder een aanrader!
Groet,
Irwan
Nou ik heb wel ervaring met deze strap, welke ook gekocht is bij procameragear. Kostte me toen € 15,= incl. verzendkosten uit de VS.
Op zich een geweldige strap met één groot nadeel. Als het wat warm is gaat het gedeelte rond je nek, het deel waar de rek in zit en van foam is, zweten.
Niet fijn en dat los ik op de door camera om m'n schouder te hangen als het warm is.
Sowieso doe ik dat meestal want een D300 met 17-55 of 80-200 weegt natuurlijk wel wat.
Het scheelt wel met de Nikon strap, maar desalniettemin, vind ik het knap looiig, zeker als ik door de duinen struin met m'n stoepenpoepers en puienzeikerd.
Verder een aanrader!
Groet,
Irwan
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
He Thks voor je reactie, ben echter wel benieuwd naar wat een stoepenpoeper en puienzeikerd is..... 

Pancarans schreef:Hey Luc,
Verder een aanrader!
Groet,
Irwan
- Cees
- Forumlid
Snadaa schreef:Ik vond het al vreemd! Wat moet ik nu met twee riemen, ik sjouw me al helemaal suf aan al die spullen. Wil je mij even laten weten welke riempjes ik dan precies moet bestellen... en natuurlijk niet bij Cameratools, die ga ik een ander mailtje sturen. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reagerenCees Laarman schreef:Tuurlijk wel, heb hier ook minstens één los setje liggen!
Ik geloof dat ik deze heb: http://www.procameragear.com/catalog/pr ... ucts_id/60 ,
Kijk even bij çonnectors'.
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Hoi, ziet er goed uit, precies wat ik bedoel!!!
Thks, gr Arjan
Thks, gr Arjan
Cees Laarman schreef:Snadaa schreef:Ik vond het al vreemd! Wat moet ik nu met twee riemen, ik sjouw me al helemaal suf aan al die spullen. Wil je mij even laten weten welke riempjes ik dan precies moet bestellen... en natuurlijk niet bij Cameratools, die ga ik een ander mailtje sturen. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reagerenCees Laarman schreef:Tuurlijk wel, heb hier ook minstens één los setje liggen!
Ik geloof dat ik deze heb: http://www.procameragear.com/catalog/pr ... ucts_id/60 ,
Kijk even bij çonnectors'.
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb vandaag mijn Optech Pro Loop Trap binnen gekregen zoals besteld bij procameragear.com. Cees Bedankt voor de tip! Echt een geweldige Trap, ik heb er gelijk losse bandjes bij besteld die ik aan mijn andere cam kan vastmaken. Alles bij elkaar ben ik met de Trap de extra bandjes het versturen ruim voordeliger uit dan in NL, zelfs als ik de invoerrechten mee zou rekenen ben ik nog voordeliger uit....lang leve de goede koers van de Euro!!!
Kortom de moeite waard en met Paypal loop je ook geen risico! :mrgreen:
Ik heb vandaag mijn Optech Pro Loop Trap binnen gekregen zoals besteld bij procameragear.com. Cees Bedankt voor de tip! Echt een geweldige Trap, ik heb er gelijk losse bandjes bij besteld die ik aan mijn andere cam kan vastmaken. Alles bij elkaar ben ik met de Trap de extra bandjes het versturen ruim voordeliger uit dan in NL, zelfs als ik de invoerrechten mee zou rekenen ben ik nog voordeliger uit....lang leve de goede koers van de Euro!!!
Kortom de moeite waard en met Paypal loop je ook geen risico! :mrgreen: