Geen vleesD-90s schreef:(maandje geen vlees bij het eten)

Geen vleesD-90s schreef:(maandje geen vlees bij het eten)
1175 in goirle op marktplaatswilm10 schreef:Hoop uit te komen op 1100,= is namelijk max budget. Zou wel een super mooie prijs zijn, maar goed laten we hopen dat het lukt anders nog maar een maandje doorsparen.
Ik moet iets meer betalen, maar heb dan wel een jaar garantie.wilm10 schreef:Denk dat ik morgen in bezit ben van een 70-200mm nikon voor 1125 euro. Geen slechte prijs dacht ik zo.
Iemand nog tips waar ik op moet letten als ik een aantal test foto's maak?
Groet,
Wilm
€200,=wilm10 schreef:Dat had ik ook graag gehad. Hoeveel heb jij er meer voor moeten betalen?
Wilm
Ik weet niet hoeveel vlees jij in een week eet?wilm10 schreef:dat klinkt helemaal aantrekkelijk om er een converter bij te halen. Misschien nog maar een weekje het vlees weglaten en er eentje bijhalen.
Wilm
Geen 2.0 adviseerde de verkoper. De 1.7 is een goede converter. Je verliest niet al te veel, terwijl de 2.0 wollig schijnt te worden. Ik heb vanmorgen gewoon wat rondom huis geschoten met de extender er op en je krijgt uitstekende foto'swilm10 schreef:gaat een 2x converter ook of is het aan te raden om het bij een 1.7 keer te houden