2 modellen in studio

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Laura
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

2 modellen in studio

Bericht door Laura » zo jan 31 2010 1:04 pm

Normaal plaats ik in foto-presentaties, maar omdat ik toch graag wat opbouwende kritiek wil ontvangen over deze foto's zet ik ze dus hier. De foto's gemaakt gisteren tijdens een les van mijn cursus. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik van studio-werk houd (ik heb het idee dat ik toch liever op lokatie modellen fotografeer), maar wellicht is dat omdat het werk met studio-licht nog wat ongemakkelijk is en ik dit niet thuis kan oefenen. Ik ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden!

Modellen: Zaza en Heidy
(Foto's van Zaza zijn bewust wat verschillend van kleur, om te zien wat ik mooi vind werken)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

HH nikon
Forumlid
Forumlid

Re: 2 modellen in studio

Bericht door HH nikon » zo jan 31 2010 1:36 pm

Mooie serie met veel aandacht voor en op de ogen (mooi oogkontakt model - camera), sterke poses (op nr 10 na).
De huidskleuren (vooral van het eerste model) vind ik echter iets minder geslaagd (kan ook nog aan mijn monitor liggen).
Nr's 3, 5 en 7 vind ik de mooiste.
No Guts No Glory!

GdP

Bericht door GdP » zo jan 31 2010 4:44 pm

Een serie waar ik niet veel mee kan. Ik vind de modellen overwegend te weinig los komen van de achtergrond.
Ik denk dat mijn mening ook sterk wordt beïnvloed wegens het feit dat ik ze liever ongemerkt fotografeer. Ik neem gewoon te weinig spontaniteit waar in dit soort foto’s.

Arabia
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Arabia » zo jan 31 2010 6:55 pm

Heey Laura,

Zag al een voorproefje op je "sneak-preview" via je website.
Persoonlijk vind ik 3 en 8 sterk. (I'm a sucker for redheads.....)

Werken in de studio vergt weer een andere discipline. Maar het nodigt zeker uit naar meer.
Probeer eens vaker met lampen en schermen te werken... Maakt je lekker allround.

Groeten
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

Laura
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Laura » zo jan 31 2010 7:01 pm

Thanks voor jullie reacties :)
Arabia schreef: Probeer eens vaker met lampen en schermen te werken... Maakt je lekker allround.
Zou ik graag willen.. is alleen wel erg lastig zonder een studio (of een budget daarvoor) :) Maar omdat je zo aandringt wil ik best een keertje komen oefenen in jouw studio hoor :wink2: :mryellow:

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”