Ook een roerdomp

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
janp

Re: Ook een roerdomp

Bericht door janp » za jan 30 2010 10:39 pm

GM schreef:Erg knappe platen met een 70-300.
Zat je redelijk dichtbij neem ik aan..?

Groeten,
George
Wat is dichtbij.... Ik schat variërend van 15 tot 35 meter. Naast mij stonden mensen met een toeter van heb ik jou daar :lol: (ben gewoon jaloers hoor) Ik geloof één met 500mm en één met 800mm :shock: Erg mooi maar ook erg groot haha. Maar ik denk dat die alleen de kop erop hebben kunnen zetten van de roerdomp. Voor hun te dichtbij denk ik.

Roeien met de riemen die je hebt.... Later als ik groot ben 8)

Gr Jan en bedankt voor de leuke reacties!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo jan 31 2010 1:05 pm

D-90s schreef:
Patrick schreef:
D-90s schreef:Natuurfotografie=gelukhebbenfotografie.. :wink: :wink:
Geluk kan je gelukkig voor een deel afdwingen. :mryellow:
Nee.... da's niet waar wat je daar zegt... :wink: :wink:
Natuurlijk is dat wel waar. Niet alleen omdat ik zeg, maar ik kan het ook aantonen. Ga maar eens hier in de huiskamer proberen een roerdomp te schieten. Gaat je niet lukken. Ga ergens in een omgeving zitten waarvan bekend is dat ze er regelmatig komen, en voila: meer kans. Q.E.D. :mryellow:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

HH nikon
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door HH nikon » zo jan 31 2010 2:31 pm

Vooral foto's 3 en 4 vind ik zeer geslaagd. Zouden wel nog wat "pittiger" afgewerkt kunnen worden (meer verzadiging/contrast).
Extra respect voor alle dy-hard "winterfotografen" :wink2: ik ben zelf met dit weer niet achter de kachel uit te branden :lol:
No Guts No Glory!

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”