Het zijn hele mooie plaatjes en als ik vragen mag, was dit in Emmen?
Groetjes George

Als jij tevreden bent dan is het goed. Laat er maar een paar zien.Dennisdeboer schreef:dat is inderdaad erg leuk.
en dat met de kitlens ! gr. Dennis
Nee George, het was de Vlindertuin "Berkenhof" in Kwadendamme (zeeland) http://www.vlindertuindeberkenhof.nl entree 7.50 euro.George Fennes schreef:Pierre,
Het zijn hele mooie plaatjes en als ik vragen mag, was dit in Emmen?
Groetjes George
Het is al een paar keer uitgelegd op het forum maar vooruit.Dennisdeboer schreef:ik zou ze wel heel erg graag willen laten zien, maar ik weet niet hoe. gr. Dennis
Zo zie je maar dat een naam niet alles zegt.Leeuwarden schreef:Mooie plaatjes... maar nog veel leuker dat je met zo'n nickname je vrouw om toestenmming vraagt
Gewoon wat iedere goede huisvader doet, de afwas, strijken, boodschappen, en iedere week een bos bloemen...........Fera Albi schreef:Kun je mij uitleggen welke handelingen, c.q. acties jij op vrouwlief hebt losgelaten om heur toestemming tot aankoop te bewerkstelligenGroet, Hans
Ik heb geen flauw idee, de kortste afstand van deze lens tot het object is 38 cm om tot 1:1 te komen. Ik zat er soms net de minimale afstand vanaf. De minimale afstand van de Nikkor 60mm is 22 cm om tot 1:1.Gert Wagelaar schreef:Zou dit ook lukken met een 60 mm macro van Nikon?