Léon Obers schreef:@Gobert
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 03#p332903
Hé Leon, dank je. Gaaf plaatje!!! Hoe wist je dat ik liefhebber ben van schapen?
Léon Obers schreef:@Gobert
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 03#p332903
Léon Obers schreef:![]()
Ik verwijs naar een bericht mbt quoten.
Toevallig verderop staat er inderdaad wel een plaatje van een schaap, maar daar ging het mij niet om.
Hoezo ? je bent toch geen kwaliteits manager bij Toyota :mrgreen:Gobert schreef:Nu rest mij weinig anders dan mij te wentelen in de triestheid.
a90 schreef:Hoezo ? je bent toch geen kwaliteits manager bij Toyota :mrgreen:Gobert schreef:Nu rest mij weinig anders dan mij te wentelen in de triestheid.
Maar houdt moed ! de lente komt
Ja.gijsbert27 schreef:hoi allemaal,ben ik weer ,heb nog even een vraagje ,moet het palletje op de lens, van het diafragma vrij kunnen bewegen ?
Volgens mij wordt het diafragma wel degelijk door dat palletje ingesteld. Anders hadden ze dat op de G-objectieven wel weggelaten.als dit nu niet vrij beweegt ,heeft dit dan ook invloed op het ingestelde diafragma,van b.v een d300, of een d80 aangezien het bij deze camera,s toch electronisch ingesteld word .
Jawel, maar als je die problemen als 'pech' kwalificeert ga je ervan uit dat 'Nikon' een natuurramp is die je 'overkomt'Gobert schreef:Er zijn mensen die altijd pech hebbenflitslicht schreef:Ik kan wel even samenvatten welke problemen ik gehad heb, zodat je niet denkt dat een verwijzing naar een eerder probleem weer een nieuw probleem isMarco schreef:Ha, Flitslicht weer ? Die maakt toch wat mee met Nikon.....
...
...
Mijn waarschijnlijk (want 18 jaar geleden 2e hands gekochte) ca. 20 jaar oude 80-200/2.8 schuifzoom had ik opzij gelegd omdat ik hem ook met de hand niet meer kon scherpstellen .... Het hele front-gedeelte, wat bij dit objectief meedraait bij scherpstellen, zat los.luc schreef:De aller eerste productie series van de 24-70 schijnen er meer last van te hebben Later heeft men blijkbaar iets aangepast.
Maar om nu te gaan beweren dat het veel voorkomt....
Luc