D3-s hardware herkenning en uitlezen kaartjes

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6
Plaats reactie
Nokin

D3-s hardware herkenning en uitlezen kaartjes

Bericht door Nokin » zo feb 07 2010 9:53 am

Ik loop niet altijd met m'n laptop rond en maak onderweg nog al eens gebruik van faciliteiten van anderen voor het verzenden van foto's naar mijn redactie.
Via mini usb kabeltje schiet ik de foto's over naar de gast-pc , nooit een probleem, de machines lezen via het kabeltje de kaartjes. Met de D3-S lukt dat niet: de PC's herkennen de hardware niet. Ik kan toch moeilijk op gast-PC's Nikon Transfer gaan installeren of mijn koffer vullen met kaartlezertjes. Kan ook zijn dat ik volledig van het padje ben, dat zou de meest simpele oplossing van het probleem zijn. Misschien is er ook nog een kleine kans dat ik een instelling over het hoofd heb gezien. Ik hoor het graag. Wens jullie ook veel plezier met de D3S. Mijn ex D300 - Nikon 70-200mm 2.8. is er al vriendjes mee. De overige ex D200/D300 objectieven waren minder gelukkig met de overstap. Aan mijn nieuwe Nikon 24-70mm 2.8 moet ik nog even wennen, het heeft in ieder geval een mooie scherptediepte en geeft een geweldige kleurenoverdracht.

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: D3-s hardware herkenning en uitlezen kaartjes

Bericht door a90 » zo feb 07 2010 10:04 am

Bekende issue inderdaad. De D300s heeft deze die instelling ook niet meer.

toch maar een kaartlezertje kopen
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Plaats reactie

Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”