Prijs 80-200 2.8 Draaizoom.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
ik denk gezien de nieuwprijs van 989,- bij KE dat je prijs aan de hoge kant is.
Patrick: gevist uit een ander draadje...
Patrick: gevist uit een ander draadje...
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat zou dan een goede prijs zijn?, scheelt wel 189euro.
Je kunt de lens voor nieuw verkopen, niet dat ik dat doe, maar daarom mijn vraagprijs.
Je kunt de lens voor nieuw verkopen, niet dat ik dat doe, maar daarom mijn vraagprijs.
Re: 80-200 2.8 Draaizoom.
ik heb de mijne net voor 450euro op mp gekocht; alleen lichte gebruiksporen op de kap 

- Jop
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik moet toch maar eens wat vaker op MP gaan kijken dus.. Wat een prijs! (positief)explorator schreef:ik heb de mijne net voor 450euro op mp gekocht; alleen lichte gebruiksporen op de kap
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik denk draai. Ik hou het al een tijdje in de gaten. Schuifzoom gaat meestal rond de 350, draai (AF-D) was lang 700-800, maar ik zie ze de laatste weken al tussen de 500 en 600 gaan... Misschien omdat er weer een nieuwe 70-200 is, het wordt zo steeds een generatie ouder.
Spul waarmee je foto's maakt...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Re: Prijs 80-200 2.8 Draaizoom.
Snel terug om nog een briefje extra neer te tellen. Stelen mag niet!explorator schreef:is een draaizoom.........

Een AFD 80-200 f2.8 voor een prijs rond de 500 is een "no brainer": altijd doen als hij in een goede staat is!
hihi, ik heb vorige week een 80-200 afd draai gekocht voor 325, alleen de manual focus werkt niet, maargoed ik gebruik het toch niet en verkopen ga ik nog lang niet doen 

- Replay
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Een mooie prijs. Die van mij is vorige week door de verzekering totall-loss verklaart en bracht aan dagwaarde nog 460e op. Heeft toch 8 jaar meegegaan. Hoop dat mijn nieuwe 70-200 VRII ook zolang meegaat.Ziggys91 schreef:hihi, ik heb vorige week een 80-200 afd draai gekocht voor 325..
Ik denk dat je daar spijt van krijgt want het is vaak best nuttig om over te schakelen op manueel.Ziggys91 schreef:.. alleen de manual focus werkt niet, maargoed ik gebruik het toch niet ..
Bij mij kostte de reparatie van de manaul focus destijds 260e. Dat zal nu niet veel minder zijn.
ik zou die lens dan ook nooit gekocht hebben.
Meer onder het motto: beter een goede kopen dan een goedkope.
Ach, ik kijk er zo tegenaan: als ik de manualfocus écht ga missen, dan verkoop ik deze gewoon weer voor hetzelfde geld en koop ik er een die wel helemaal goed is.Replay schreef:Een mooie prijs. Die van mij is vorige week door de verzekering totall-loss verklaart en bracht aan dagwaarde nog 460e op. Heeft toch 8 jaar meegegaan. Hoop dat mijn nieuwe 70-200 VRII ook zolang meegaat.Ziggys91 schreef:hihi, ik heb vorige week een 80-200 afd draai gekocht voor 325..
Ik weet bijna wel zeker dat die 70-200 II ook erg lang meegaat, als ik de verhalen in ieder geval mag geloven!
Ik denk dat je daar spijt van krijgt want het is vaak best nuttig om over te schakelen op manueel.Ziggys91 schreef:.. alleen de manual focus werkt niet, maargoed ik gebruik het toch niet ..
Bij mij kostte de reparatie van de manaul focus destijds 260e. Dat zal nu niet veel minder zijn.
ik zou die lens dan ook nooit gekocht hebben.
Meer onder het motto: beter een goede kopen dan een goedkope.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik denk niet dat je hem voor dezelfde prijs kan verkopen tegen de tijd dat jij het gaat missen.Ziggys91 schreef:Ach, ik kijk er zo tegenaan: als ik de manualfocus écht ga missen, dan verkoop ik deze gewoon weer voor hetzelfde geld en koop ik er een die wel helemaal goed is.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of het standaard bij iedere 80-200 draaizoom zo is, maar ik heb inmiddels al twee exemplaren op 2 verschillende D700's meegemaakt met front/backfocus problemen. Iets om op te letten dus....
grt. Jos
grt. Jos
klijnfotografie.com